וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים גוזלי מתכונן לקרב הלפני אחרון שלו במדיסון סקוור גארדן: "רוצה להרים את החבר'ה הצעירים"

לוחם ה-MMA הישראלי שיפרוש בקרוב יפגוש בין שישי לשבת (1:30, אגו טוטאל) יריב ברזילאי באולם המפורסם בעולם: "יש לי הזדמנות להניף שם את דגל ישראל"

חיים גוזלי ובנו, לוחמי MMA. אתר רשמי
חיים גוזלי עם בנו/אתר רשמי

לוחם ה-MMA הישראלי חיים גוזלי (מאזן 8:6), יעלה מחר (בין שישי לשבת) לקרב השני שלו באולם הכי מפורסם בעולם - המדיסון סקוור גארדן בניו יורק בקרבות המקדימים של אירוע בלאטור 222 (שידור ישיר החל מ-1:30 באגו טוטאל).

"באטמן הישראלי" התראיין לפודקאסט ה-MMA של אגו טוטאל, טייקדאון, ממחנה האימונים שלו בניו יורק וסיפר על יריבו הברזילאי - גוסטבו וורליצר: "יש לו מאזן של 44 קרבות עם רקורד מטורף של 22 ניצחונות ו-22 הפסדים, זאת אומרת שאחרי הקרב שלי איתו הוא יעלה לפלוס במאזן או למינוס. זה הדבר היחידי שמדאיג כי אף אחד לא רוצה לרדת למינוס, אבל אני הולך להוריד אותו למינוס. הוא ברזילאי, יש לו ג'יו ג'יטסו טוב וגם עמידה לא רעה. הוא בא עם ניסיון מטורף".

על המשך הקריירה אמר גוזלי: "נשארו לי עוד שני קרבות בחוזה עם בלאטור, הקרב הקרוב וקרב בבלאטור בישראל בנובמבר ואז אני מפנה את הבמה לצעירים. יש הרבה הפתעות בקרוב בקשר לחבר'ה הצעירים בארץ".

לגבי מחנה האימונים שלו בניו יורק אמר: "לקחתי פה מאמנים אחרים. יש החבר'ה מהמכון של רנזו גרייסי שעוזרים לי להתאמן. התחברתי גם אל מתן גבישי שעוזר לי עם קרב מגע וכל המרכיבים מסביב לקרב כמו: כושר, ריצות, דברים שלא הייתי עושה אף פעם. המטרה היא להוציא משהו אחר מהקרב הזה, אני לא רוצה שוב פעם להגיע לסיבוב 3 ועוד פעם שאני נגמר. אנשים שוכחים שאני בן 46. הקרב והאימונים צריכים להיות לפי הגיל והגוף ומה שאני יכול לספוג ולא לפי הספר כי אני לא יכול לעשות אימון כמו בנאדם בן 22. אנחנו מעדיפים שאני אגיע לקרב שלם ובריא ומקסימום אפצע בקרב ולא בדרך אליו".

הלוחם הישראלי התייחס גם להמשך דרכו בענף :"אני חייב לנצח את שני הקרבות האחרונים שלי בחוזה, ולפרוש עם שני ניצחונות ומשם להמשיך לקדם את התחום. אני רוצה להרים את החבר'ה הצעירים ולשים אותם בבמות הגדולות".

על התחושה להילחם בפעם השנייה במדיסון סקוור גארדן - המכה של עולם הלחימה: "בפעם הראשונה זה היה מטורף, זה המדיסון סקוור גארדן. הפסדתי אמנם, והאמת לא חשבתי שתהיה פעם שנייה, זה לא היה בכיוון בכלל. ואז שוב פעם שיבצו אותי לקרב שם, כנראה שרומזים לי מלמעלה להשלים את מה שחסר לסוף הקריירה - ניצחון במדיסון סקוור גארדן ולהניף שם את דגל ישראל. זה ההישג הכי גדול שיכול להיות לי בקריירה. אני ממש שמח שבלאטור נותנים לי את ההזדמנויות האלה, לא כל אחד מקבל את זה".

כמו כן, גוזלי התייחס לקרב האליפות של אולגה רובין מול אלופת בלאטור במשקל נוצה - ג'וליה באד שיתקיים ב-12.7.19 באירוע בלאטור 224 (שידור ישיר רק באגו טוטאל), וגם לניצחון הגדול של בנו בן ה-18, אביב גוזלי, בבלאטור באפריל האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully