וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס כפול: הימר בינואר 400 דולר שקבוצתו תזכה באליפות, וזכה ב-100 אלף דולר

סיפורו המופלא של סקוט בארי, אוהד סנט לואיס בלוז, שקיבל החלטה קפריזית ללכת עם הקבוצה שלו כנגד כל הסיכויים, והדהים את אמריקה: "זה היה הימור מהלב"

טוויטר

בפלייר: החגיגות של סקוט בארי אחרי הניצחון

כאשר סקוט בארי החליט אי שם בחודש ינואר לשים 400 דולר על ההימור שסנט לואיס בלוז יזכו בסטנלי קאפ (אליפות ההוקי), זו נראתה החלטה די חסרת סיכוי. למעשה, יחס ההימורים היה 1 ל-250. הקבוצה נראתה רע, והייתה בתחתית הדירוג.

חצי שנה אחרי זה, ההימור התברר כהצלחה אדירה. סנט לואיס השלימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את המהפך המדהים שלה, כשחזרה מפיגור 3:2 לניצחון 3:4 בסדרה, אחרי שגברה 1:4 בחוץ על בוסטון ברואינס במשחק השביעי בסדרת הגמר. וכך, לא רק שהניצחון הביא לסנט לואיס את הזכייה הראשונה שלה אי פעם בתואר ב-52 שנות קיומה - היא גם הביאה לסקוט בארי סכום יפה של 100 אלף דולר.

סנט לואיס בלוז זוכה באליפות ליגת הוקי. רויטרס
ניצחון כפול. הבלוז/רויטרס

"זה מצחיק", אמר לפני המשחק המנצח הגדול של הלילה, "בחיים לא יכולתי לדמיין שאצפה במשחק שבסיומו או שאזכה ב-100 אלף דולר או שאחזור עם הזנב בין הרגליים... אבל יש לי אמונה גדולה בשחקנים, תמיד אני מרגיש שהם הולכים לעשות את זה, אנחנו קבוצה שטובה יותר בחוץ, כך שכך או כך הולך להיות מסעיר. סביר להניח שבסוף המשחק אבכה, ולא משנה איך זה ייגמר". ואכן, אחרי המשחק הייתה חגיגה גדולה, כשבארי וחבריו חגגו את הזכייה הכפולה.

אגב, בארי סיפר שהגיע בינואר ללאס וגאס רק במסגרת עבודתו כאיש מכירות. הוא הקציב לעצמו 500 דולר להימורים, לא הספיק ללכת לקזינואים האהובים עליו ולשחק בלק ג'ק ופוקר, וכך נותר עם הכסף. רגע לפני שהמריא הביתה, הוא החליט לשים 400 דולר על סנט לואיז בלוז שיזכו באליפות ההוקי ועוד 100 דולר על סנט לואיס קרדינלס שיזכו בוורלד סירייס (יחס 1 ל-15).

"הפעם הימרתי עם הלב", הוא מספר, "ממש לפני שעליתי על הטיסה החלטתי שאם הייתי מהמר פה הייתי כנראה מפסיד איזה 500 דולר, אז הוצאתי את כרטיס האשראי, והמקסימום משיכה שלי הייתה 500. אז את כל זה שמתי. הימרתי 100 על הקרדינלס, ואת כל השאר על הבלוז".

ההימור של בארי היה כפול, אחרי שכבר קיבל הצעות למכור את ההימור שלו ב-20 אלף דולר, עוד לפני הסדרה הקודמת. "אני ממש לא מיליונר, ובהחלט צריך את הכסף", הסביר את הסירוב, "אבל זה אחד הרגעים שבהם אתה עקשן בגלל הימור מהלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully