וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני הדראפט: בארה"ב צופים ליובל זוסמן בחירה בסוף הסיבוב השני

שחקן מכבי תל אביב נע בין מקומות 54 ו-60 במוק דראפטים השונים, מספר אתרים בולטים הותירו אותו מחוץ לרשימת התחזיות שלהם

ONE

בווידאו: תקציר חצי גמר הפיינל פור בין מכבי תל אביב והפועל אילת

שבוע בדיוק נותר עד דראפט 2019, ובעוד כל העיניים יופנו אל עבר בחירתה הצפויה של ניו אורלינס בזאיון וויליאמסון, אחד מכוכבי המכללות המלהיבים ביותר שידע הכדורסל האמריקאי ב-20 השנים האחרונות, עשויה להיות גם זווית ישראלית בתחתית הדראפט: יובל זוסמן. ביום שלישי קיבלו השחקנים שנרשמו לדראפט הזדמנות אחרונה למשוך את שמם ממנו כדי שיוכלו להיבחר בשנה הבאה, ובעוד 47 שחקנים בינלאומיים עשו זאת, זוסמן הוא אחד מבין 12 שחקנים בינלאומיים שבחרו להישאר.

מעמדו של שחקנה הצעיר של מכבי תל אביב לא השתנתה באופן משמעותי לאורך העונה - מהרגע שנכנס למוק דראפטים בארצות הברית, דורג בין אמצע לסוף הסיבוב השני, וזה המצב גם כעת. בתחזית האחרונה של מומחה הדראפט של ESPN ג'ונתן גבעוני, מדורג זוסמן במקום ה-60 והאחרון, ובמקרה כזה ייבחר על ידי סקרמנטו - הקבוצה שבחרה בישראלי הראשון ב-NBA, עומרי כספי.

ב"אתלטיק" פרסמו את המוק דראפט האחרון שלהם לפני קצת פחות משבועיים, ובו ניצב זוסמן בבחירה ה-57 בו מחזיקה ניו אורלינס. בדומה ל-ESPN, גם באתר "רוקי ווייר" צופים לישראלי בחירה במקום האחרון של הדראפט, בעוד ב-CBS SPORTS מפרגנים לזוסמן את המקום ה-54, בו מחזיקה פילדלפיה: "יש לו מבנה גוף מצוין כדי להפוך לשחקן שלשות והגנה עבור הסיקסרס". עם זאת, במוק דראפט של "ספורטס אילוסטרייטד", The Ringer ו-NBADRAFT, שחקן מכבי תל אביב לא מופיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully