וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בקולומביה: מכבי תל אביב מעוניינת בפייבר מרקאדו

12.6.2019 / 16:00

החלוץ (29) משחק בדפורטיבו קאלי המקומית בהשאלה מקורטולואה, במדיה זכה בעונה שעברה בתואר מלך השערים של ליגת המשנה בקולומביה

יוטיוב

בווידאו: אחד משעריו היפים של מרקאדו בקולומביה

חלוץ חדש בדרך למכבי תל אביב? דיווחים בקולומביה טוענים היום (רביעי) שפייבר מרקאדו, קולומביאני בן 29, עשוי להגיע לאלופת ישראל. הדיווח טוען שמרקאדו, שמשחק כרגע בדפורטיבו קאלי המקומית בהשאלה מקורטולואה, מסקרן מספר קבוצות מחוץ לקולומביה שמעוניינות בו. מרקאדו מושאל לקאלי עד סוף שנת 2019, אבל בקולומביה מעריכים שאם תגיע הצעה מספיק טובה, קאלי לא תקשה על שחרורו המיידי ובכך הוא יוכל לחזור לקבוצת האם שלו, קורטולואה.

מרקאדו פרץ לתודעה במדי אוניברסיטריו פופאיאן מליגת המשנה, במדיה שיחק בין השנים 2011 ל-2014 וכבש 38 שערים. יכולתו הטובה הובילה אותו ב-2015 לאמריקה דה קאלי מהליגה הבכירה, אבל כעבור שנתיים הוא חזר לליגת המשנה ועבר לקורטולואה. העונה שעברה הייתה העונה הטובה בקריירה שלו ובמהלכה הוא כבש 27 שערי ליגה ב-32 משחקים, אשר זיכו אותו בתואר מלך השערים של הליגה השנייה בקולומביה. עונת השיא החזירה אותו שוב לליגה הראשונה, הפעם לדפורטיבו קאלי, אשר במדיה הוא הרשית פעמיים ב-13 הופעות בכל המסגרות.

צפו במיטב מביצועיו של מרקאדו

שחקן דפורטיבו קאלי פייבר מרקאדו. GettyImages
בדרך למכבי תל אביב? פייבר מרקאדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully