וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד צירפה שני גנאים בני 19 - בלם וקשר

12.6.2019 / 17:05

מונטרי קמאהני, בלם נבחרת גאנה עד גיל 20, יגיע ביחד עם סמואל אלאבי. רון שושן עשוי להגיע אם ג'רפי יעזוב. בן מיזן, שמחזיק בהצעות נוספות, מועמד להצטרף

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הגרלת לוח משחקי ליגת העל לעונת 2018/19

מ.ס. אשדוד הודיעה היום (רביעי) על צירופם של שני גנאים בן 19 - מונטרי קמאהני, בלמה של נבחרת גאנה עד גיל 20, והקשר סמואל אלאבי, שניהם מגיעים מ-Dreams FC הגנאית.

השוער רון שושן ששיחק בעונה החולפת בהפועל עפולה אמור להצטרף לשורות מ.ס. אשדוד במידה שיואב ג'רפי יעזוב בסופו של דבר. סוכנו של ג'רפי דודו דהאן, שיצא לבולגריה להחתים את דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה בלודוגורץ, אמור לשוב ארצה כדי לנסות ולפתור את הפלונטר המורכב שמונע את המעבר של ג'רפי להפועל תל אביב. אם הדברים ייפתרו, תצרף אשדוד את שושן בכדי שיתחרה ברועי משפתי על אפודת השוער הראשון. שושן בן ה-26 הצטיין בעונה שעברה בעפולה והיה מהגורמים הבולטים שסייעו לקבוצה להיאבק עד הסוף על כרטיס העלייה לליגת העל, אותו לרוע מזלה היא לא הצליחה להשיג.

בתוך כך, אשדוד תפתח מחר (חמישי) במחנה אימונים קצר כדי לבחון שחקנים שמעוניינים להתקדם ולשחק בקבוצה הבוגרת בעונה הבאה. בן מיזן, שהיה מהבולטים שבין שחקני הליגה הלאומית, מועמד להצטרף לאשדוד בעונה הבאה, כאשר הוא מחזיק בהצעות נוספות.

שחקני מ.ס. אשדוד מונטרי קמאהני, סמואל אלאבי. אתר רשמי
ברוך הבא. קמאהני ואלאבי/אתר רשמי
יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
הסוגייה תיפתר? יואב ג'רפי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully