וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תנסה לצרף את קשר מכבי נתניה ניקו אולסק

12.6.2019 / 10:44

בקבוצה ימקדו את המאמצים סביב אולסק בעקבות רצונו של כיאל להישאר באנגליה. שון וייסמן מתלבט אם להאריך חוזה או לחתום בגליביצה אלופת פולין

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הגרלת לוח משחקי ליגת העל

מכבי חיפה ממשיכה לבנות את הסגל שלה לקראת העונה הבאה. כחלק מבניית השלד, הקבוצה תנסה לצרף את קשרה של מכבי נתניה ניקו אולסק. כזכור, כבר בקיץ הקודם רצו בחיפה את אולסק, אך העסקה לא יצאה לפועל כשכעת התקבלה החלטה לנסות שוב לצרפו ובמועדון יעשו מאמץ נוסף בנושא.


עוד בנושא:

מכבי חיפה הודיעה על מינויו של לואיס ויסנטה מתאו למנהל המקצועי של מחלקת הנוער
מכבי חיפה תחפש עוזר מאמן חדש: לואיס בואה מורטה חתם באברטון
גל אלברמן הודיע על פרישה בגיל 36: "החלום נגמר"

שחקן מכבי נתניה ניקו אולסק. דני מרון
מכבי חיפה רוצה אותו. ניקו אולסק/דני מרון

בחיפה רצו מאוד לראות את בירם כיאל חוזר לקבוצה, אך בשלב זה נראה שהשחקן מעדיף להישאר באי הבריטי ולכן במועדון יעשו מאמצים לצרף את קשרה של נתניה. אולסק מבוקש גם ב-MLS אך ההצעה הצפויה מחיפה עשויה לו לגרום להישאר בארץ. מלבד אולסק, בחיפה ממשיכים במאמצים לצרף את טאלב טואטחה ולהשאיר את שון וייסמן וקרים פריי. הטורקי בודק אופציות באי הבריטי אך אם לא ימצה אותן, הוא צפוי להישאר בקבוצה.

גם שון וייסמן בודק אופציות, כשנראה כעת שההתלבטות היא אם לעבור לאלופת פולין פיאסט גליביצה. בימים הקרובים וייסמן יודיע אם הוא עוזב לפולין או חותם על חוזה ארוך טווח בחיפה. בתוך כך, ביום ראשון הקרוב יחלו בקבוצה את האימונים, כשבמקביל במועדון מנסים להגיע להסכמות עם אליסון דוס סנטוס ורועי קהת על התרת חוזיהם. אופיר מזרחי ועמית זנטי עשויים להתחיל את האימונים עם הקבוצה, אך לא צפויים להמשיך בסגל וככל הנראה ייצאו להשאלה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully