וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן הודיע על פרישה בגיל 36: "החלום נגמר"

6.6.2019 / 17:48

הקשר הוותיק תלה את הנעליים אחרי שנים ארוכות במהלכן זכה ב-5 אליפויות ו-2 גביעים: "קשה להאמין שחלפו 30 שנה מאז שנרשמתי לחוג כדורגל. הגשמתי חלום מילדות וחייתי בתוכו 30 שנה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

גל אלברמן הודיע היום (חמישי) על פרישה בגיל 36. הקשר הוותיק תלה את הנעליים אחרי קריירה ארוכה בת 18 שנים. בשנתיים האחרונות הוא שיחק במכבי חיפה, אבל העונה כבר שותף בשני משחקי ליגה בלבד. אלברמן שסיפר שכתב אוטוביוגרפיה במהלך השנתיים האחרונות, אמר: "קשה להאמין שחלפו 30 שנה מאז שנרשמתי לחוג כדורגל. הגשמתי חלום מילדות וחייתי בתוכו 30 שנה. כעת הוא נגמר".

אלברמן אמר: "ההחלטה לכתוב ספר התקבלה די בספונטניות. הייתה שיחה בין אשתי לגיסתי בסלון ואשתי אמרה שיש לה חלום שאפרוש עם ספר. אחד הדברים שאני הכי אוהב זה להגשים חלומות לאשתי. כתבתי במשך שנה וחצי, היו לי חששות, אבל אני שמח שזה יצא".

הקשר הפורש המשיך: "הייתה לי קריירה שנמשכה המון שנים, עם עליות וירידות. הייתה לי פציעה של 17 חודשים והיו המון רגעים של אושר. נהניתי להיות חלק מהכדורגל הישראלי במשך כל כך הרבה שנים. מגיל 6 התייחסתי לזה כמקצוע".

על התכניות לעתיד אמר אלברמן: "אין לי ספק שאשאר בכדורגל. אני בתהליכים להוצאת תואר בינלאומי של אופ"א, של ניהול קבוצות כדורגל. זה משהו שדן רומן חשף אותי אליו. אני רוצה להרחיב את הידע שלי בכל הנוגע לניהול ואימון גם יחד, ונראה לאן זה יוביל אותי בסופו של תהליך".

גל אלברמן שחקן נבחרת ישראל במשחק מול בלארוס. ברני ארדוב
36 הופעות בנבחרת ישראל. אלברמן/ברני ארדוב

אלברמן גדל במכבי פתח תקוה והחל את קריירת הבוגרים שלו בעונת 2000/01. הוא שיחק בקבוצה ממלאבס עד קיץ 2005, אז עזב לטנריפה הספרדית. בתום חצי עונה, הוא חזר לישראל ובשנתיים וחצי הבאות לבש את מדי בית"ר ירושלים, איתה זכה בשתי אליפויות וגביע.

אחרי התקופה המצוינת בבירה, אלברמן עבר לבורוסיה מנשנגלדבאך הגרמנית. בעונה הראשונה רשם 16 הופעות, אבל בשנייה לא שותף ובקיץ 2010 חתם במכבי תל אביב. הקשר שיחק במדים הצהובים בשבוע השנים הבאות והיווה בורג משמעותי בזכייה של הקבוצה בשלוש אליפויות וגביע המדינה. בקיץ 2017 סיים את חוזהו והצטרף למכבי חיפה.

בסך הכול אלברמן זכה בחמש אליפויות, שני גביעים ושני גביעי הטוטו. הוא שיחק בנבחרת ישראל בשנים 2002-2013 ורשם 36 הופעות.

עוד באותו נושא

העתיד כבר נכתב: גל אלברמן מכין את הפרק הבא

לכתבה המלאה
פלייר גל אלברמן שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
לא מתכוון לעזוב את הכדורגל. אלברמן/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • גל אלברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully