וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת איגוד הכדורסל: 2 עולות ו-2 יורדות מליגת העל החל מ-2019/20

11.6.2019 / 17:05

לאחר הודעתו של מנכ"ל איגוד הכדורסל על שתי עולות מהעונה הבאה, והחלטת המנהלת לא להגדיל את הליגה ל-14 קבוצות, קבעו בהנהלת האיגוד על הגדלת מספר העולות והיורדות

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על הפועל אילת בחצי גמר הפיינל פור

הנהלת איגוד הכדורסל שהתכנסה היום (שלישי) החליטה פה אחד כי החל מעונת המשחקים הבאה, עונת 2019/20, יעלו לליגת העל מהליגה הלאומית שתי קבוצות וירדו מליגת העל לליגה הלאומית שתי קבוצות, כך הודיעו באיגוד בהודעה רשמית לתקשורת.

ההחלטה של הנהלת האיגוד, בה יושבים גם חברי דירקטוריון ממנהלת הליגה, מגיעה מספר שבועות אחרי מכתבו של מנכ"ל איגוד הכדורסל יעקב בן שושן, למנהלת הליגה ובו הודיע באופן חד צדדי כי בעונה הבאה יהיו שתי עולות. באיגוד הוסיפו בהודעה וכתבו כי: "ההחלטה באה בעקבות החלטת מנהלת הליגה לא לקבל את הצעת האיגוד להגדיל את ליגת העל ל-14 קבוצות בסיום העונה הבאה".

בהחלטה קודמת של דירקטוריון מנהלת הליגה הוחלט שלא לקבל את אפשרות שתי העולות ושתי היורדות, ומאז מכתבו של בן שושן למנהלת לא התקיימה ישיבה נוספת בנושא. במנהלת הליגה טרם הגיבו להחלטת הנהלת האיגוד ולא ברור בשלב הזה כיצד יפעלו.

תגובת מנהלת הליגה: "קראנו את הודעת האיגוד לתקשורת. המנהלת תעלה את הנושא בישיבת הדירקטוריון הקרובה, על מנת לדון בכל הצעדים הקשורים להחלטה זו. אנו מצרים על העובדה שהאיגוד לקח החלטה ללא הסכמה משותפת עם קבוצות ליגת העל".

מכבי חיפה חוגגת עליית ליגה. אדריאן הרבשטיין
בעונה הבאה החגיגה תהיה כפולה? מכבי חיפה חוגגת עלייה לליגת העל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully