וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל תארח ברביעי את נבחרת גרמניה החזקה

הנבחרת של אולג בוטנקו רחוקה נקודה אחת מהעפלה היסטורית ושנייה בתולדותיה לאליפות אירופה, אבל המאמן יודע שזה לא יהיה פשוט: "גרמניה זה הטופ העולמי, אבל אנחנו באים לנצח"

אולג בוטנקו מאמן נבחרת ישראל כדוריד בכדוריד. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
"אם הגענו למצב שאנחנו מאמינים - זה מצב טוב". אולג בוטנקו/אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

נבחרת ישראל בכדוריד תפגוש מחר (רביעי, 19:45, היכל שלמה בתל אביב, שידור ישיר בערוץ הספורט) את גרמניה כשהיא נמצאת חזק בתמונת העלייה לאליפות אירופה 2020 ונקודה אחת תספיק לה כדי להעפיל בפעם השנייה בתולדותיה לאליפות אירופה, ובפעם הראשונה מאז 2002. למרות זאת, יש לזכור שמדובר באתגר עצום ולא יהיה קל להימנע מהפסד לאחת מהנבחרות הטובות בעולם.

המאמן אולג בוטנקו התראיין לאתר איגוד הכדוריד ואמר לקראת המשחק: "אנחנו באים לנצח ולא חושבים על שום תוצאה אחרת. המשימה נראית בלתי אפשרית. גרמניה זה הטופ העולמי. חווינו את זה במפגש הקודם, וזה לא משנה עם איזה סגל הם יגיעו לכאן, אבל יש בנו הרבה אמונה ורצון גדול לנצח. הניצחון על פולין הוא החלק החזק באמונה ובביטחון שאנחנו מנסים לייצר. הוא מגביר את המוטיבציה, ובטח שתהיה תמיכה גדולה של הקהל - ואלו דברים שיכולים לדחוף אותנו להיות יותר חזקים. במשחק נתון, הוכחנו שזה אפשרי. אם הגענו למצב שאנחנו מאמינים מול גרמניה - זה בהחלט מצב טוב".

גרמניה מגיעה הערב עם סגל נטול הכוכבים הגדולים. המאמן פרוקופ יעניק הזדמנויות למספר שחקנים איכותיים, שלא היו שותפים, בטח לא מרכזיים, להבטחת העלייה של גרמניה לאליפות אירופה. כולם, שחקנים מובילים בליגה הטובה בעולם - הבונדסליגה. אמש ההתאחדות הגרמנית הודיעה כי שחקני קבוצת מלסונגן, טוביאס רייכמן ופין למקה, שנפצעו במחזור הסיום של הבונדסליגה - לא יגיעו לישראל.

בוטנקו ואסף לוי יחליטו רק הערב מי יכלל בסגל. מסתמן שההתלבטויות האחרונות נוגעות לעמדת השוער בבחירה בין מושיקו אלימלך ליהב שמיר. דן טפר צפוי לשמש כשוער הראשון. בעמדת המרכז, בה יחסרו חן פומרנץ המורחק ועומרי קושמרו, המקום לצידו של יובל גררה יוענק ליואב למברוזו הצעיר, שהוקפץ מנבחרת העתודה והיה שותף לאחרונה לעליית קבוצת אייזנאך הגרמנית לליגה השנייה, או לעדן ג'ינג'י מחולון.

עמית סטלמן לא כשיר להתמודדות, ומי שצפויים לאייש את עמדת הפינה בצד שלו הם טל הרשקוביץ מהאלופה אשדוד ושלומי צייטלר מנס ציונה. בעמדת הפיבוט המקום של הקפטן דניאל שקלים ושל יוסי אפו נראה מובטח, ועל המקום הנוסף מתחרים שניר נציה שסוחב פציעה ותומר בודנהיימר. בעמדות המקשר יתייצבו אדיר כהן, ניבו לוי, רם טורקניץ, רותם סגל, דניאל מוסינדי וירמי סידי.

חן פומרנץ, שחצה את רף מאה ההופעות הבינלאומיות בנבחרת, ושיחק שנים רבות בבונדסליגה הגרמנית - יזכה לטקס הוקרה מרגש לפני המשחק. גם יו"ר איגוד השופטים היוצא, דן בלדר, ומאמן השוערים אלכסנדרו בוליגאן יזכו לתשורות. איגוד הכדוריד הזמין למשחק החשוב שחקני עבר ששיחקו לאורך השנים בנבחרת הלאומית.

שחקן נבחרת ישראל בכדוריד חן פומרנץ. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
יזכה לטקס הוקרה. חן פומרנץ/אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully