וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ראשון לציון מסתערים על הכרטיסים לגמר הפיינל פור

11.6.2019 / 16:40

כ-1,500 כתומים רכשו כרטיסים בשעות הראשונות למכירת הכרטיסים לגמר נגד מכבי תל אביב (חמישי, 21:05, ספורט 5), כשההערכות הן שלמעלה מ-3,000 אוהדים יגיעו מעיר היין. מנגד, מכבי תל אביב צפויה ליהנות מיותר מ-5,000 צהובים ביציעים

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי ראשון לציון על הפועל ירושלים בחצי הגמר

מכירת הכרטיסים לגמר הפיינל פור שייערך מחרותיים (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון החלה היום ובמנהלת הליגה מעריכים כי כמו בחצי הגמר, גם הפעם יימכרו כל הכרטיסים לאירוע. הצפי הפעם, שבניגוד לחצי הגמר, לא יישארו כרטיסים ביום המשחק, כשהתעניינות גדולה על כרטיסים נוצרה משני הצדדים.

מי שבינתיים מפתיעה בקצב מכירת הכרטיסים היא מכבי ראשון לציון שהתחייבה על כ-2,500 כרטיסים למשחק הגמר, וכ-1,500 כתומים כבר הבטיחו את מקומם בגמר בשעות הראשונות של המכירה. ההערכות הן שהקבוצה מעיר היין תבקש עוד כרטיסים ושיותר מ-3,000 אוהדים של הקבוצה של גיא גודס יהיו בגמר. בראשון לציון מאמינים כי אם יצליחו להוציא חלק מתחושת הביתיות מיד אליהו, יוכלו להשתוות ואולי לזכות באליפות שנייה בהופעה שלישית בגמר הפיינל פור.

בצד הצהוב ההערכות הן שבניגוד למשחק חצי הגמר, יותר מ-5,000 אוהדים ידחפו את האלופה בניסיון לזכות באליפות שנייה ברציפות. בשלב הזה פתחה מכבי תל אביב את מכירת הכרטיסים רק לאוהדים שחידשו את המנוי לעונת 2019/20, מה שמאט את קצב מכירת הכרטיסים, ואוהדים שטרם חידשו יצטרכו לחכות לפתיחת המכירה גם אליהם, או לחילופין לקנות כרטיסים שמיועדים לקהל הרחב במכירה שהחלה בשעות הצהריים.

אוהדי מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
צפויים להגיע במספרים יפים לגמר הגדול. אוהדי מכבי ראשון לציון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully