וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה גם לחן עזרא: אתה לא בתכניות לעונה הבאה

11.6.2019 / 9:08

הקשר הצטרף במפתיע לצדק, בן בסט, אלו ותורג'מן שקיבלו הודעות דומות, בקבוצה עשויים להשתתף בשכרו בקבוצתו הבאה. נתניה, הפועל תל אביב ואשדוד מועמדות לקלוט אותו, בוזגלו יגיע במקומו?

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע הודיעה אמש (שני) בצורה מפתיעה לחן עזרא שהוא לא בתכניות לעונה הבאה. עזרא הצטרף לרשימת השחקנים שכבר קיבלו הודעות דומות לפני כשבועיים: שיר צדק, עדן בן בסט, דור אלו ובן תורג'מן. הדבר מפתיע לגבי עזרא גם מאחר שהוא לא קיבל על כך הודעה יחד עם כולם וגם מאחר שהוא לא שיחק כמעט בעונה שעברה ובבאר שבע היו כאלה שהאמינו שהוא יגיע מאוד רעב לעונה הבאה ולכן כדאי מאוד להשאיר אותו וליהנות מהיכולת שגרמה למועדון לצרף אותו. בבאר שבע הסבירו שהם העדיפו לעשות זאת בארבע עיניים וחיכו שעזרא ישוב מחופשה.

עזרא יחפש כעת קבוצה חדשה ובכל מקרה נראה שהפעם הפועל באר שבע תסכים להשתתף בשכרו. מי שמגלה בו עניין רב היא מכבי נתניה שרצתה לצרף אותו בחלון ההעברות של חודש ינואר אבל הדבר לא הסתייע. גם הפועל תל אביב עוקבת אחר ההתפתחויות בעניינו וכן מ. ס. אשדוד. אם עזרא יעזוב, עשויים בבאר שבע לשקול בכובד ראש את צירופו של מאור בוזגלו. בשלב הזה הקשר עדיין לא לגמרי בתכניות.

חן עזרא הפועל באר שבע. קובי אליהו
לאן מועדות פניו? חן עזרא/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully