וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרד סוקס הטיסו את דיוויד אורטיז לבית חולים בבוסטון

יממה לאחר שכוכב העבר נורה בעיר הולדתו ברפובליקה הדומיניקנית, הקבוצה שלחה מטוס שיביא אותו "הביתה" כהגדרתה. אורטיז יצא מכלל סכנה, אך מצבו מוסיף להיות רציני. הנשיא לשעבר אובמה ואחרים שלחו איחולי החלמה

שלט לכבוד דיוויד אורטיז במשחק של בוסטון רד סוקס. AP
שלט לכבוד אורטיז במשחק של הרד סוקס/AP

עולם הבייסבול נותר בהלם לאחר פרסום החדשות בליל אמש (בין ראשון לשני), לפיהן כוכב העבר דיוויד אורטיז נורה ונפצע בעיר הולדתו סנטו דומינגו, בירת הרפובליקה הדומיניקנית.

אורטיז, ששהה עם כוכב טלוויזיה מקומי במועדון לילה ברחוב מרכזי בבירה, ספג כדור אחד שנכנס מאזור הגב האחורי ויצא מהבטן. הוא הובהל מהמקום לבית חולים, שם נותח ויצא מכלל סכנה, אך על פי נשיא ויו"ר בוסטון רד סוקס, סם קנדי, מצבו מוסיף להיות "רציני". על פי סרטונים שצצו מזירת האירוע, עוד לפני שהמשטרה הגיע למקום ועצרה את החשוד בירי, הוא עבר סוג של לינץ' בידי המבלים במקום לאחר שאלה השתלטו עליו, ובעודו יושב על הריצפה, מגואל בדם, ספג בעיטות בראשו ומכות.

באישור הרופאים ברפובליקה הדומיניקנית, הקבוצה אותה הוביל ביג פאפי לשלוש אליפויות שלחה מטוס שהעביר אותו במהלך הלילה לבית חולים בבוסטון, שם ימשיך בטיפולים. "המטרה שלנו היא רק לדאוג שדיוויד יהיה בסדר", אמר קנדי. "נכון לרגע זה, כל הפוקוס של המועדון הוא שדיוויד יהיה בריא ושיהיה לו נוח. עשינו כל מה שאפשר כדי להביא אותו כמה שיותר מהר לכאן, לבוסטון, לבית שלו." הרד סוקס אף ערכו דקת דומייה לפני המשחק מול טקסס.

אורטיז זכה לתמיכה רבה ואיחולי החלמה מכל עבר ביממה החולפת. נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה צייץ תמונה של אורטיז מעניק לו חולצה בעת ביקור הרד סוקס בבית הלבן אחרי האליפות של 2013 וכתב: "לפני שש שנים, הרוח והנחישות של דיוויד אורטיז עזרה לכולנו להתחיל להחלים מהפיגוע במרתון של בוסטון. היום, אני רוצה להצטרף לרבים ולאחל לו החלמה מהירה. תרגיש טוב במהרה, פאפי."

מנג'ר הרד סוקס אלכס קור אמר: "אני רק מקווה שכשהוא יגיע לכאן הכל יהיה בסדר ונוכל לראות את האיש הגדול איתנו שוב, ממלא את החדר בשמחה שלו. זה משהו שאתה לא יכול לצפות לו. יש דברים שהם יותר חשובים מהרד סוקס. מניצחונות והפסדים."

פדרו מרטינז, שכיכב עם אורטיז בתחילת המילניום ברד סוקס, צייץ תמונה שלו מחבק את ביג פאפי מאחור וכתב: "אני רגוע יותר עכשיו, כשאני יודע שיצאת מכלל סכנה. אתה איש חזק ואני לא יכול לחכות לשמוע את הקול שלך. אני מתפלל למענך ואראה אותך בקרוב." ה-MVP מוקי בטס אמר: "עבורי הוא כמו אח גדול ואבא במקביל" וטום בריידי צייץ תמונה של השניים וכתב: "פאפי הוא ההגדרה ל'בוסטון סטרונג'... תרגיש טוב במהרה חבר!!!". דרק ג'יטר אמר: "זה לא ייאמן. הייתי בהלם מוחלט כששמעתי. המחשבות שלי איתו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully