וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.6: פאולו פונסקה מונה למאמן רומא, דה ליכט ופוגבה שוב בכותרות

מאמנו של מנור סולומון בשחטאר חתם רשמית בג'לארוסי. מסרים כפולים בין דה ליכט לברצלונה, ניימאר שוב מרגיז את פ.ס.ז', ומה מוכן לעשות פוגבה בשביל לחתום בריאל מדריד

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* רומא הודיעה רשמית על מינויו של פאולו פונסקה למאמנה החדש. הפורטוגלי בן ה-46 חתם לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת, ויחליף את אוזביו די פרנצ'סקו אחרי שעל פי הדיווחים אייאקס דחתה את פנייתם של הג'לארוסי לאריק טן האח. פונסקה אימן בשלוש השנים האחרונות את שחטאר דונייצק, שם הדריך בעונה החולפת את מנור סולמון.

* וולפסבורג הודיעה על החתמתו של המגן השמאלי הברזילאי פאולו אוטאביו (24), אשר היה שותף העונה לירידה של אינגולשטאדט לליגה השלישית בגרמניה.

* דן ביטון חתם רשמית בלודוגורץ הבולגרית ולאחר מכן הוצג יחד עם מאוויס צ'יבוטה. לידיעה המלאה

שמועות

* מתייס דה ליכט, הבלם ההולנדי בן ה-19, על מעבר אפשרי לברצלונה: "אולי עכשיו זה עוד לא הזמן. זה משהו שאני צריך לחשוב עליו במהלך החופשה. נכון שלברצלונה יש שחקני הגנה מעולים, אבל אני לא פוחד מתחרות. ברור ונורמלי שתהיה תחירות בקבוצה כמו בארסה. מבחינתי, הדבר הכי חשוב זה לדעת שבקבוצה הבאה שלי תהיה לי יציבות ולשחק כמה שיותר. לא, כסף זאת לא בעיה עבורי". על פי הדיווחים האחרונים בקטאלוניה, יש לציין, בארסה כבר סגרה את העסקה עם אייאקס ותשלם עליו 75 מיליון יורו, אבל ב"ספורט" נטען כי מקורבי דה ליכט ממליצים לו לחתום ביונייטד: "תשחק קבוע, ואם תהיה טוב ברצלונה תקנה אותך עוד שלוש שנים".

* "מארקה": אחרי שכבר קנתה את הזאר ויוביץ' וקרובה להביא את מנדי - כעת ריאל מדריד מרוכזת אך ורק ב"מבצע פוגבה". זידאן זונח הצדה את העיסוק באריקסון או בוואן דר בק, וריאל הולכת בכל הכוח על קשר מנצ'סטר יונייטד, בידיעה שהאנגלים לא ישחררו אותו בפחות מ-150 מיליון יורו. עם זאת, במדריד יודעים ש"פוגבה כל כך רוצה לשחק תחת זידאן, שהוא מוכן להוריד במשכורת שלו", כך נטען.

* עם זאת, ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי מדווחים שפול פוגבה כבר סיכם את תנאיו בשורות יובנטוס. האיטלקים ינסו למכור את מריו מנדז'וקיץ', ז'ואאו קנסלו וחואן קואדרדו כדי לממן את רכישתו של כוכב מנצ'סטר יונייטד.

* Calciomercato האיטלקי טוען שנאפולי כבר הגיעה לסיכום עם חאמס רודריגס על שכרו (7 מיליון יורו) אבל לא סיכמה עם ריאל מדריד את רכישתו או השאלתו. הבעיה: ריאל שוקלת לצרפו לחבילה במסגרת "מבצע פוגבה".

* עוד באיטליה טוענים: אנטוניו קונטה "רוצה את חצי ריאל מדריד" לקבוצתו החדשה אינטר. על הפרק: בייל, לוקאס ואסקס, נאצ'ו וקובאצ'ביץ'.

* ז'וזה מוריניו "פתוח" לאפשרות לחזור לקדנציה שלישית בצ'לסי, כשהבלוז כבר מחפשים מאמן חדש לאור ההערכות שמאוריציו סארי ימונה בקרוב למאמן יובנטוס במקום אלגרי.

* "ספורט" הקטלאני: "נתק מוחלט בין ניימאר לפריס סן ז'רמן". על פי הדיווח, ניימאר רוצה לעזוב, והפריסאים יודעים את זה. הוא הודיע כבר בחודש מאי שלא טוב לו בפריס, והדבר עצבן מאוד את אל חלאיפי. גם למאמן תומאס טוכל נמאס מההתנהלות, וברצלונה עוקבת אחר ההתפתחויות.

לא. רויטרס
יחזור ליובנטוס? פוגבה/רויטרס

שמועות

* בגרמניה טוענים שבאיירן מינכן מוכנה לשבור את שיא ההעברות שלה ולשלם 100 מיליון יורו כדי לרכוש את לירוי סאנה ממנצ'סטר סיטי.

* ב"סאן" טוענים שהוגו לוריס שוערה של טוטנהאם עשוי להחליף את דויד דה חאה במנצ'סטר יונייטד.

* וויסאם בן ידר חלוצה של סביליה רמז על עזיבה כשאמר: "אני חולם לשחק ברמות הגבוהות, במועדונים הכי גדולים בעולם ולצד שחקנים בטופ העולמי".

* פריס סן ז'רמן מחפשת מחליף לתומא מונייה שצפוי לעזוב אותה ובצרפת מדווחים שהיא יצרה קשה עם לסטר לגבי ריקרדו פריירה.

* טוטנהאם מעוניינת בהירוקי סקאי, המגן היפני הבינלאומי של מארסיי.

* מנצ'סטר יונייטד תגיש הצעה נוספת לקריסטל פאלאס על ארון וואן ביסאקה, אחרי שההצעה על 40 מיליון ליש"ט נדחתה. פאלאס דורשת 60 מיליון ליש"ט על הבלם של אנגליה הצעירה, לו נותרו שלוש שנים בחוזה בקבוצה.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 10.6: דידייה דשאן אישר שפרלאן מנדי יעבור לריאל

לכתבה המלאה

* פוגבה התייחס היום בראיון לתדמית שלו בעולם הכדורגל: "תמיד שיחקתי ככה, ותודה לאל, זכיתי ככה גם בגביע העולמי. שפת גוף, תספורת - כל הדברים האלה הם רק בשביל דיבורים. מאז שהייתי ילד זה ככה. זאת לא בעיה כשאנחנו מנצחים. רק כשאנחנו מפסידים או כשאני לא טוב זה הופך לבעיה". לדבריו, "הפכתי לשחקן אחר בגלל ההעברה שלי. בגלל בזמנו זו הייתה ההעברה הכי גדולה בהיסטוריה, אתה נשפט בצורה שונה. מצפים ממך ליותר בגלל תג המחיר שלך. משחק טוב הופך לנורמלי. משחק מעולה הופך לטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully