וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תפתח במו"מ עם יעקב בריהון וטל כחילה

10.6.2019 / 18:49

בעקבות עסקת מוחמד, עשויים הנתנייתים גם להתחזק. כחילה סיים חוזה, אבל צריך לשלם עליו דמי השבחה. קיימת אפשרות ששטקוס יצורף

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי נתניה נפרדה היום (שני) מאחד השחקנים המצטיינים שלה בעונה החולפת, עלי מוחמד שעבר לבית"ר ירושלים תמורת 1.5 מיליון דולר. נתניה עצמה הוציאה הודעת פרידה, בה נכתב: "מכבי נתניה ובית"ר ירושלים הגיעו להסכמה על העברתו של עלי מוחמד. מועדון בית"ר ירושלים התחייב לשלם את סעיף השחרור המופיע בחוזהו של השחקן. אנו רוצים להודות לעלי על שלוש עונות נפלאות, ולאחל לשחקן הצלחה בהמשך הדרך".

בתוך כך, מכבי נתניה תנסה להוציא מהעסקה הזו גם חיזוק. מי שעומדים על הפרק כעת הם הקשר יעקב בריהון, בו מעוניינים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, והבלם טל כחילה. האחרון אמנם סיים את החוזה שלו בבית"ר ירושלים, אבל הקבוצה שתחתים אותו צריכה לשלם תמורתו דמי השבחה.

נתניה תיכנס למו"מ עם השניים ואם תגיע להבנות איתם, הם יחתמו. נתניה זקוקה לבלם והעדיפות היא לבלם זר, אבל סלובודן דראפיץ' ושי ברדה מכירים היטב את כחילה מהתקופה שלהם בבית"ר ומעריכים את היכולת שלו. המכשול הוא שכרו הגבוה של כחילה והעובדה שבנתניה מעדיפים בלם זר, אבל קיימת אופציה להחתימו.

שחקן נוסף שעשוי להצטרף למכבי נתניה הוא השוער ארנסטס שטקוס. דני עמוס עדיין לא הגיע להבנות במו"מ מול הקבוצה וייתכן שבנתניה יפנו לאופציה של שטקוס. עם זאת, במועדון מעריכים את עמוס מאוד כאחד המנהיגים של הקבוצה ולכן לא סביר שייתנו לו לעזוב.

יעקב בריהון שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בדרך לנתניה? בריהון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully