וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על סף תקרית דיפלומטית: צרפת רותחת על הבוז הטורקי בהמנון

מקרון גינה, לה פאן דרשה עונש ונשיא ההתאחדות מנסה להרגיע: "גם הטורקים חשו לא בנוח". בינתיים בטורקיה מתלוננים על היחס באיסלנד

עריכת וידאו: מתן חדד

בצרפת ממשיכים לעסוק בכעס רב בקבלת הפנים לה זכתה נבחרת הכדורגל שלהם בטורקיה בסוף השבוע. אלופת הפסידה 2:0 תוך תצוגה מביכה, אבל הכעס בצרפת מופנה בעיקר לשריקות וקריאות הבוז במהלך השמעת המרסייז.

אתמול נשיא צרפת, עמנואל מקרון, הגדיר את הבוז כ"בלתי מתקבל על הדעת" וכבר שלשום צייצה הפוליטיקאית מארין לה פן: "שריקות במהלך השמעת המנון זה דבר מביש. אני מצפה מפיפ"א להעניש את ההתאחדות לכדורגל של טורקיה על חוסר הכבוד של הציבור הטורקי".

היום נשיא ההתאחדות לכדורגל של צרפת, נואל לה גרט, ניסה להנמיך את הלהבות: "הנבחרת שלנו התקבלה לא יפה על ידי חלק מהאוהדים הטורקים, אבל אחרים נהגו בה בכבוד. הבוז בהמנון? אני יכול לספר שבכירי ההתאחדות הטורקית שישבו לידי, חשו מאוד לא בנוח".

בינתיים הטורקים בכלל כועסים על איסלנד. הנבחרת של סנול גונש המריאה לרייקיאוויק לקראת המשחק מחר (21:45) במוקדמות יורו 2020 ואנשיה טוענים שהשחקנים עוכבו במשך שעות ארוכות בביקורת הדרכונים. משרד החוץ של טורקיה אף שלח הודעת מחאה כעוסה לשלטונות באיסלנד.

נבחרת צרפת בכדורגל. רויטרס
המערכת הפוליטית סוערת. נבחרת צרפת בקוניה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully