וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: ריאל סראגוסה מעוניינת בז'איר אמאדור

10.6.2019 / 11:05

המנהל המקצועי של הקבוצה מליגת המשנה בספרד, הוא לאלו שצירף את בלם מכבי תל אביב לווסקה ב-2016. לאמאדור חוזה לשנתיים נוספות

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד, תרגום: שירן טוהר חלפון

ז'איר אמאדור נמצא על הכוונת של ריאל סראגוסה, כך על פי דיווח בספרד. בלם מכבי תל אביב מאוד מוערך בספרד, בעיקר אחרי העונה הפנטסטית בה סייע לווסקה הקטנה לעלות ללה ליגה ב-2017/18. המנהל המקצועי של סראגוסה הוא לאלו אראנטגי, שמילא לפני כן את התפקיד בווסקה והיה זה שהחתים את אמאדור.

סראגוסה אמנם משחקת בליגה השנייה בספרד, אבל מדובר במועדון בכיר עם בסיס אוהדים גדול והיסטוריה של שנים ארוכות בליגה הבכירה. היא זכתה בשישה גביעים, סיימה כסגנית האלופה ב-1975 והגיעה לגמר גביע אירופה למחזיקות גביע ב-1995.

לאמאדור חוזה לשנתיים נוספות ומכבי תל אביב לא תסכים לשחרר אותו ללא תמורה. למרות שריאל סראגוסה נחשבת לאחת מהקבוצות הבכירות בליגת המשנה, קשה מאוד להאמין שהיא מסוגלת להתחרות באלופה הישראלית מבחינת שכר.

הבלם הפורטוגלי הגיע בקיץ האחרון ללא תמורה. הוא לא הצליח לבסס את מעמדו כבלם מוביל ושותף ב-13 משחקים בלבד בעונה הסדירה. בפלייאוף העליון הוא כבר פתח ב-8 מ-10 המשחקים ושימש בורג חשוב בהבטחת האליפות.

שחקן מכבי תל אביב ז'איר אמאדור. דני מרון
יחזור לספרד? אמאדור/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully