וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל ישווה את השיא של פדרר כבר השנה? "לא אובססיבי לגבי זה"

הספרדי רחוק רק שני תארי גרנד סלאם מהשוויצרי, אבל מתעקש: "לא מטריד אותי שלשכן שלי בית יותר גדול". וגם: התחזית של אלמגרו

עריכת וידאו: מתן חדד

רפאל נדאל מעולם לא היה קרוב יותר לרוג'ר פדרר, לפחות לא מאז שהכל התחיל. הספרדי זכה אתמול (שבת) ברולאן גארוס בפעם ה-12 בקריירה וציין תואר גרנד סלאם 18, רק שניים פחות מהשוויצרי האגדי. בפעם האחרונה שהם היו כל כך קרובים, לפדרר היו שני תארי גרנד סלאם ולנדאל אפס.

אז מה הלאה? היום כמעט כולם כבר מדברים על המטרה הגדולה הבאה של השור ממאיורקה: לעבור את היריב הגדול ביותר שלו. "אני לא חושב על על זה יותר מדי", אמר נדאל, "אני לא יכול להיות מתוסכל בגלל שלשכן שלי יש בית יותר גדול, טלוויזיה יותר גדולה וגינה יותר גדולה - אני לא רואה את החיים באופן כזה. כמובן שיש לי מוטיבציה להשיג את רוג'ר, אבל אני לא אובססיבי בנוגע לזה".

נדאל דווקא הגיע לפריס אחרי אכזבות בטורנירי החימר במונטה קרלו, ברצלונה ומדריד, אבל כשהוא נוחת בבירת צרפת, משהו פשוט משתנה. אתמול הוא העלה את המאזן שלו ברולאן גארוס ל-2:93 וחובבי הטניס הזכירו את המשחק שלו נגד ניקולאס אלמגרו ברבע הגמר 2008. נדאל היה אז בדרכו לתואר הרביעי בפריס והביס את בן ארצו 1:6, 1:6, 1:6. אלמגרו המתוסכל הפטיר תוך כדי משחק: "הוא הולך לזכות ברולאן גארוס 40 שנה ברציפות. הוא יהיה בן 65 ועדיין יזכה כאן".

טוני נדאל, ששימש כמאמנו של אחיינו במשך שנים ארוכות, אמר אתמול: "גם בשנה הבאה אני אגיד שהוא פייבוריט לזכות כאן. ראיתי את ביורן בורג מניף את הגביע בפריס שש שנים וחשבתי שהוא מפלצת, אבל עכשיו האחיין שלי הכפיל את המאזן הזה".

נדאל כבר בן 33, אבל הוא נראה בשיאו. מעטים מאמינים שפדרר יצליח לזכות בסלאם נוסף והשאלה המרכזית כעת היא מתי הספרדי יעבור אותו. עד סוף העונה נותרו שני מייג'ורס: ווימבלדון ואליפות ארה"ב ומי יודע? יכול להיות שנדאל יגיע ל-20 כבר ב-2019.

עוד באותו נושא

בפעם ה-12 בקריירה: רפאל נדאל זכה ברולאן גארוס

לכתבה המלאה

מלכי הזכיות בתארי גרנד סלאם בכל הזמנים לאורך השנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully