וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי: בוסטון ניצחה בסנט לואיס וכפתה משחק שביעי ומכריע

הברוינס יחזרו הביתה בלילה שבין רביעי לחמישי לקרב על האליפות אחרי שקלקלו את המסיבה של הבלוז עם 1:5 מוחץ וקבעו 3:3 בסדרת הגמר של הסטנלי קאפ

שחקני בוסטון ברוינס חוגגים. AP
ניצחון ענק עם הגב אל הקיר/AP

סדרת הגמר של הסטנלי קאפ הולכת למשחק שביעי ומכריע: עם הגב אל הקיר ואחרי שני הפסדים רצופים, בוסטון ברוינס הצליחה לנצח הלילה (בין ראשון לשני) בחוץ את סנט לואיס בלוז 1:5 ולהשוות את הסדרה ל-3:3. כעת, הברוינס יארחו את המשחק על האליפות בלילה שבין רביעי לחמישי (3:00).

סנט לואיס, שהשיגה ניצחון חוץ גדול בבוסטון במשחק 5, הגיעה הביתה בתקווה לחגוג אליפות ראשונה בתולדותיה, אבל לברוינס לא היו שום כוונות להרים ידיים ללא קרב. המארחים היו טובים יותר בשליש הראשון, אבל קצת יותר משמונה דקות מהפתיחה הם נותרו לחצי דקה עם שלושה שחקני שדה בלבד מול חמישה של בוסטון, שניצלה זאת עד תום ועם שער של בראד מארצ'נד עלתה ליתרון מוקדם.

הבלוז תקפו בחמת זעם בשליש השני, אבל השוער האורח טוקה ראסק, בעוד הופעה גדולה, חסם כל מה שנשלח לעברו וכשזה לא קרה, צ'רלי מקאבוי סיפק הצלה שלא רואים בכל יום מקו השער. בסופו של דבר, הברוינס באו על שכרם. שתי דקות וחצי בתוך השליש האחרון, ברנדון קרלו כבש ממרחק ושמונה דקות לאחר מכן, גם קרסון קולמן מצא את הרשת, לראשונה בפלייאוף הזה.

ריאן אוריילי, הכוכב ההתקפי של סנט לואיס, עוד הצליח לצמק שמונה דקות לסיום, אבל דייויד פסטרנק החזיר תוך שתי דקות את יתרון שלושת השערים לברוינס וזה אפילו לא היה הסוף, כי זדנו צ'ארה כבש שתי דקות וחצי לסיום מ-50 מטרים מול רשת חשופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully