וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד אורטיז נורה ונפצע ברפובליקה הדומיניקנית

כוכב העבר ספג כדור ברגלו במהלך ניסיון שוד ביציאה ממועדון בבירה סנטו דומינגו. כוכב טלוויזיה ששהה עמו נורה אף הוא והשניים הובהלו לבית חולים מקומי, שם אורטיז נותח

דיוויד אורטיז שחקן בוסטון רד סוקס. Michael Dwyer, AP
מצבו לא ברור. אורטיז/AP, Michael Dwyer

כוכב העבר של בוסטון רד סוקס, דיוויד אורטיז, נורה הלילה (בין ראשון לשני) בעיר הולדתו סנטו דומינגו שברפובליקה הדומיניקנית והובהל לבית חולים מקומי כשהוא פצוע. אביו של אורטיז אישר את הדברים לרשת ESPN.

על פי הדיווחים שהגיעו מתחנת הטלוויזיה הדומיניקנית CDN37, אורטיז, יחד עם חברו, כוכב הטלוויזיה המקומית ג'ואל לופז, נורו במהלך ניסיון שוד בשעה שיצאו ממועדון ברחוב מרכזי בעיר הבירה. החשוד בירי נעצר במקום.

על פי הדיווחים של הכתבים המקומיים, אורטיז ספג כדור ברגלו ונותח כאשר הגיע לבית החולים. בהמשך נודע כי הקליע חדר מצד שמאל של הגב התחתון של אורטיז ויצא מאזור הבטן. רופאת בית החולים אמרה שכאשר שחקן העבר הגיע למקום, הוא אמר לה: "בבקשה אל תתנו לי למות. אני אדם טוב".

השניים נלקחו מהזירה על ידי אמבולנסים ופרטים נוספים על המקרה טרם התבררו. ליאו, אביו של אורטיז, אמר: "התקשרו אליי ואמרו שדיוויד נפצע ושהוא בבית חולים, אבל לא אמרו לי מה בדיוק קרה לו".

אורטיז בן ה-43 שיחק ב-MLB במשך שני עשורים, תחילה במינסוטה ולאחר מכן בבוסטון, אותה הוביל לשלוש אליפויות, כולל שבירת הקללה ב-2004 וזכייה בתואר ה-MVP של הוורלד סירייס ב-2013. הוא חבט ל-541 הומראנים לאורך הקריירה. הוא פרש בסיום עונת 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully