וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוביידה חטאב התייצב בתחנת המשטרה והחל לרצות את עונש המאסר

בלם מ.ס. אשדוד החל לרצות היום עונש מאסר של 15 חודשים בעקבות תאונת פגע וברח. קודם לכן חש ברע ודחה את הכניסה למאסר

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

שחקן מ.ס. אשדוד עוביידה חטאב התייצב היום (שני) בתחנת המשטרה קישון והחל לרצות 15 חודשי מאסר בשל מעורבתו בתאונת פגע וברח, בה נהרג אדם לפני ארבע שנים וחצי. מוקדם יותר אושפז חטאב בבית החולים עם לחצים בחזה.

הבלם שעוד חודש יהיה בן 27 סיים את העונה החולפת כשחקן מ. ס. אשדוד ואף היה זה שכבש לזכותה את השער החשוב שהשאיר אותה בליגה. חטאב המיוצג על ידי עורכי הדין אביגדור פלדמן וימימה אברמוביץ', הגיש בקשה נוספת לדחיית ריצוי עונשו בטענה כי הוא ממתין לבקשת החנינה שהגיש לנשיא המדינה ראובן ריבלין, אך הבקשה נדחתה והוא יחל הבוקר את תקופת מאסרו. פרקליטו, עורך הדין פלדמן, הבהיר אמש כי חטאב ימתין תוך כדי ריצוי עונשו לפסיקת הנשיא ריבלין באשר לבקשת החנינה שלו. השחקן משוכנע גם כעת כי עונשו יתבטל, אך כאמור הוא יצטרך לחכות לפסיקת הנשיא כשהוא מאחורי סורג ובריח.

ההחלטה לשלוח אותו למאסר של 15 חודשים התקבלה על ידי בית המשפט העליון בעקבות ערעור הפרקליטות על קלות עונש עבודות השרות שהטיל על חטאב בית המשפט המחוזי. הוא נאשם בדריסה והפקרת הפצוע, שהיה על פי כתב האישום עדיין בחיים כשחטאב עזב את מקום התאונה. הבלם הגיש למעלה מעשרה מכתבים ובהם המלצות של אנשי כדורגל מוכרים לבל הוא יכנס לבית הסוהר והוא משוכנע כי בסופו של דבר הוא יזכה לחנינה.

(עדכון ראשון: 06:31)

עוביידה חטאב, בני סכנין. ברני ארדוב
ימתין לחנינה מאחורי סורג ובריח. חטאב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully