וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו פנה לדה ליכט אחרי הזכייה בגביע האומות: "תצטרף ליובנטוס"

סצנה משונה אחרי גמר ליגת האומות: כוכב פורטוגל ניסה לגייס את הכישרון העולה של הולנד לגברת הזקנה על כר הדשא, דה ליכט מודה ש"הרגיש מבוכה". עשרות אלפים יצאו לרחובות בפורטוגל: "אנחנו מדינה קטנה עם איכות גדולה"

כריסטיאנו רונאלדו ושחקני נבחרת פורטוגל חוגגים זכייה ליגת האומות. רויטרס
שמחה גדולה הלילה. רונאלדו, החברים והגביע/רויטרס

זה אמנם לא התואר הכי נוצץ או הכי נחשב בעולם הכדורגל, אבל פורטוגל חגגה באקסטזה את הזכייה הערב (ראשון) בליגת האומות. עשרות אלפים שניצלו את מזג האוויר החמים כדי לצפות במשחק ברחובות, נשארו כדי לחגוג שם. שער של גונסאלו גדש בדקה ה-60 העניק לחבורה של פרננדו סנטוס 0:1 על הולנד ואת הגביע, שלוש שנים אחרי הזכייה באליפות אירופה.

"תודה לאלוהים", אמר המאמן הנרגש פרננדו סנטוס, "גם ברגעים הפחות טובים, הנבחרת הזו הראתה שהיא מאוד חזקה. אנחנו נהנים להיות ביחד, אנחנו כמו משפחה שכמעט בלתי אפשרי להרוס".


עוד בנושא:

אנגליה ניצחה את שוויץ 5:6 בפנדלים וזכתה במקום השלישי בליגת האומות
ברזיל הביסה את הונדורס 0:7 במשחק ההכנה האחרון לפני הקופה אמריקה

שחקני נבחרת פורטוגל, גונסאלו גדש, ברנרדו סילבה. רויטרס
"שמעתי את גונסאלו צורך לי למסור לו". ברנרדו סילבה עם גדש/רויטרס

גדש שפתח על חשבון ז'ואאו פליקס וכבש שער ניצחון, אמר: "אני גאה לייצג את המדינה שלי. שיחקנו נהדר ומגיע לנו לנצח. אני שמח שעזרתי לנבחרת שלי עם השער. היו לי מעט רגעים להחליט מה לעשות עם הכבוד, החלטתי לבעוט ואני מאושר".

ברנרדו סילבה שזכה על מנצ'סטר סיטי באליפות אנגליה וסיים עונה מתישה עם תואר נוסף, בישל לגדש את שער הניצחון. "שמעתי את גונסאלו צורח לי למסור לו וזה מה שעשיתי", הוא אמר בסיום, "כשמסרתי בכלל לא ידעתי איפה הוא נמצא, פשוט העברתי אחורה. אני גאה שזכיתי בתואר ראשון עם המדינה שלי. מה עכשיו? מנוחה".

ברונו פרננדש שהפך לבורג מרכזי בנבחרת וככל הנראה נמצא על סף מעבר מספורטינג ליסבון לאחת מאריות היבשת, אמר: "זו גאווה עצומה לכולנו ואולי בשבילי יותר, כי גדלתי פה (בפורטו). אנחנו קטנים בגודל, אבל גדולים באיכות".

עוד באותו נושא

נבחרת פורטוגל זכתה בליגת האומות אחרי 0:1 מול הולנד

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל, עם מתייס דה ליכט, נבחרת הולנד. GettyImages
לא מבזבז שנייה. רונאלדו עם דה ליכט/GettyImages

הזכייה של פורטוגל בתואר נדחקה מעט לשוליים בסיום המשחק, ואת מקומה תפסה בכותרות הסצנה המשונה שהתרחשה בסיום: כריסטיאנו רונאלדו ניגש למתייס דה ליכט, לחש דבר מה על אוזנו, ובתגובה ההולנדי הצעיר פרץ בצחוק. לאחר מכן התברר שרונאלדו ניסה לגייס את הכישרון העולה של יובנטוס לאייאקס. "הוא ביקש ממני לחבור אליו ביובה", חשף דה ליכט, שעל פי הפרסומים האחרונים דחה הצעה ממנצ'סטר סיטי וכעת יובנטוס, ברצלונה ופריס סן ז'רמן נותרו המועמדות העיקריות לקלוט אותו. "הייתי קצת המום, ובגלל זה צחקתי. בהתחלה לא הבנתי למה הוא התכוון".

דה ליכט סיפר ש"עכשיו אצא לחופשה, אחשוב היטב מה תהיה ההחלטה הטובה ביותר עבורי, ואחר כך אכריע. עבור שחקן צעיר כמוני חשוב קודם כל לשחק בצורה קבועה, זו הדאגה העיקרית שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully