וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל נשים: איטליה הפתיעה את אוסטרליה, אנגליה ניצחה את סקוטלנד

שער דרמטי של בונאנסה קבע 1:2 וניצחון ראשון לאיטליה במונדיאל אחרי 20 שנה. 1:2 לנבחרת של פיל נוויל, 0:3 לברזיל על ג'מייקה

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בית ג' במונדיאל הנשים נפתח היום (ראשון) בעיר הצרפתית ואלנסיין עם הפתעה גדולה: איטליה ניצחה 1:2 את אוסטרליה הודות לשער דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן, וחגגה ניצחון ראשון במונדיאל הנשים אחרי 20 שנה של אי השתתפות במפעל. האוסטרליות, שנחשבו לפייבוריטיות ברורות, פתחו טוב יותר ובדקה ה-22 זכו בפנדל. הקפטנית סאם קר ניגשה לבעוט, השוערת לאורה ז'וליאני עצרה, אבל קר הגיעה ראשונה לכדור החוזר ובעטה אותו לרשת כדי לקבוע 0:1 לאוסטרליות. חגיגת השער שלה, עם אגרופים לדגל הקרן, הייתה מחווה לטים קייהיל, אגדת נבחרת הגברים האוסטרלית שפרש ממשחק פעיל במרץ האחרון בגיל 39.

למרות ששלטו גם במחצית השנייה, האוסטרליות הופתעו בדקה ה-56 אחרי שביצעו טעות ענקית בהגנה. מי שאמרה תודה רבה היא ברברה בונאנסה מיובנטוס, שאיזנה ל-1:1 מפתיע לאור השליטה הטוטאלית של אוסטרליה. האיטלקיות יצאו קדימה, ועמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-95, בונאנסה השלימה צמד עם נגיחה לרשת אחרי כדור חופשי כדי לקבוע 1:2 דרמטי ומפתיע ביותר. ניצחון גדול לנבחרת של מילנה ברטוליני, שחוגגת ניצחון ראשון במונדיאל הנשים מזה 20 שנה. במשחק השני באותו הבית ברזיל טיילה עם 0:3 קליל על ג'מייקה. כריסטיאני הוותיקה חגגה עם שלושער (15, 50, 64) והעלתה את ברזיל למקום הראשון בבית ג'.

יום המשחקים ננעל עם מפגש בריטי פיקנטי בין אנגליה לסקוטלנד שפתח את בית ד'. האנגליות של פיל נוויל שסומנו כפייבוריטיות למשחק יצאו עם ידן על העליונה וניצחו 1:2. ניקיטה פאריס ממנצ'סטר סיטי העלתה את אנגליה ליתרון עם פנדל מוצלח (14), אלן וויט הכפילה (40) וקלייר אמסלי, גם היא מסיטי, הצליחה רק לצמק (79). היא לפחות עשתה היסטוריה וכבשה את השער הראשון של סקוטלנד במונדיאל הנשים בהשתתפותה הראשונה אי פעם.

שחקנית נבחרת אוסטרליה סאם קר חוגגת. GettyImages
סאם קר עוד חגגה עם אגרופים לדגל הקרן/GettyImages
שחקניות נבחרת איטליה חוגגות. AP
אבל זה היה היום של האיטלקיות, שחגגו בסיום עם הפתעה אדירה/AP
שחקניות נבחרת ברזיל חוגגות עם כריסטיאנה. רויטרס
הברזילאיות חוגגות עם כריסטיאני/רויטרס
שחקנית נבחרת אנגליה אלן וויט חוגגת. רויטרס
ניצחון ב'דרבי'. אלן וויט חוגגת עם חברותיה לנבחרת אנגליה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully