וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי: "מה אני הולך לעשות עכשיו? לאכול ולשתות כמו משוגע"

בדאלאס נפרדו מהפורוורד הגרמני האגדי שתלה את הנעליים אחרי 21 עונות במועדון: "רוצה עכשיו לעשות דברים שלא עשיתי 20 שנה"

עריכת וידאו: מתן חדד

דירק נוביצקי, כנראה השחקן האירופאי הכי גדול בתולדות ה-NBA, פרש הקיץ מכדורסל פעיל אחרי 21 עונות מופלאות וגם אליפות אחת עם דאלאס מאבריקס. מה נוביצקי יעשה עכשיו? אין מה לדאוג לו. מארק קיובן הבעלים הכל יכול של דאלאס כבר הבטיח עבודה לכל החיים במועדון לפורוורד שחצה את גיל ה-40 ועובד בימים האלו על קבלת הגרין קארד שיאפשר לו להיות אזרח אמריקאי מן המניין.

דירק נוביצקי, דאלאס מאבריקס, במשחקו האחרון ב-NBA. רויטרס
אגדה. דירק נוביצקי/רויטרס

בינתיים, נוביצקי התראיין לתקשורת המקומית והתייחס לחיים שלו אחרי הפרישה. הגרמני מתכונן לשמור על כושר, אבל לפני שזה יקרה הוא אמר: "אני מתכוון לעשות כל מה שחלמתי עליו. לשתות, לאכול כל מה שבא לי. רוצה להיות בחופש בלי לדאוג לשום דבר. לגבי שמירה על כושר, אני מתכוון גם להתאמן אבל בינתיים, יש לי אפס מוטיבציה לעשות את זה".

לגבי העתיד הרחוק יותר והעבודה שהובטחה לו על ידי קיובן, אמר: "אני בטוח שיש אתגר נוסף שמחכה לי. נכון לעכשיו, אני לא חושב על זה. אני רוצה לעשות דברים שלא הייתי יכול לעשות 20 שנה. בסופו של דבר, אני צריך אתגר חדש בחיים".

נוביצקי שבר את שיאו של קובי בריאנט עם הכי הרבה עונות באותה קבוצה. הוא מלך הסלים הזר של ה-NBA בכל הזמנים ועלה העונה למקום השישי בקלעי הליגה בכל הזמנים עם 31,560 נקודות בסך הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully