וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו סנטוס: "טעיתי כשנתתי לרונאלדו לשחק מול יונייטד ב-2003"

מאמן פורטוגל נזכר במשחק שגרם ליונייטד לרכוש הכוכב בן ה-18: "הבנו אז עד כמה הוא מוכשר, אם הוא לא היה משחק, לא הייתי מאבד אותו"

אימג'בנק GettyImages

אחרי שנפצע בגמר היורו ב-2016, כריסטיאנו רונאלדו ינסה לעשות תיקון ולזכות עם פורטוגל בתואר השני הגדול שלה בתוך שלוש שנים כשזו תארח את הולנד במשחק הגמר של ליגת האומות. רונאלדו ניצח כמעט לבדו את שוויץ עם שלושער גדול בחצי הגמר. מי שמכיר את רונאלדו אולי יותר טוב מכולם הוא פרננדו סנטוס. סנטוס מאמן את רונאלדו בפורטוגל, אבל הוא היה זה שאימן אותו גם בתחילת דרכו המקצוענית כשחקן צעיר בן 18 מספורטינג ליסבון.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
סנטוס עדיין זוכר לו את המשחק ב-2003. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

לקראת המשחק הערב, סנטוס נזכר כיצד הוא נתן הזדמנות לרונאלדו במשחק ידידות שקיימה ספורטינג מול מנצ'סטר יונייטד אי שם ב-2003. רונאלדו הילד בישל אז שני שערים. יונייטד נחשפה לכישרון העצום שלו ולא בזבזה יותר מדי זמן. היא רכשה את הפנומן תמורת סכום אז לילד בגילו של 17 מיליון יורו וממש לא התחרטה על כך.

מי שכן התחרט הוא פרננדו סנטוס שנזכר: "אגיד את זה שוב, הייתי מופתע כשראיתי את היכולת שלו. לא הייתי צריך לתת לו לשחק מול מנצ'סטר יונייטד כי איבדתי אותו בגלל זה. זה היה המשחק שבו הבנו כמה כישרון יש לו".

רונאלדו כבר לא ילד, אבל גם בגיל 34 סנטוס מאמין שיש לו עוד הרבה זמן לשחק. "אני חושב שהוא ישחק הוא שלוש או ארבע שנים. הוא חדור מטרה ויש לו אינטנסיביות וגם מבנה פיזי מצוין. זה לא שכיח לראות שחקנים בגילו שכובשים 50 שערים בעונה, אין לי ספק שהוא ישחק עוד הרבה זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully