וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף השושלת? דוראנט לא צפוי לשחק גם במשחק 5: "הגוף שלו לא מוכן"

גולדן סטייט מנסה להשאיר שביב של תקווה שכוכבה ישחק מול טורונטו, אבל בארה"ב מדווחים: "הוא נראה רע באימונים. הוא לא כשיר לשחק"

עריכת וידאו: מתן חדד

מאז שקווין דוראנט נפצע במשחק מספר 5 בסדרת חצי גמר המערב מול יוסטון, גולדן סטייט הסתדרה יפה בלעדיו. היא המשיכה לניצחון מול הרוקטס החזרים וטיטאה בסוויפ את פורטלנד בגמר המערב. אלא שהכוכב הגדול של האלופה חסר לה מאוד במאץ' אפ מול קוואי לאונרד מטורונטו ואחרי שני הפסדי בית, הווריירס נמצאים מרחק הפסד אחד מאיבוד האליפות שלהם ואולי לפני פירוק השושלת.

בארה"ב טוענים שדוראנט ימריא עם גולדן סטייט לקנדה לקראת המשחק החמישי שייערך בליל שני, אלא שבריאן ווינדהורסט מ-ESPN טוען שהסיכויים שהוא ישחק קלושים. ווינדהורסט טוען ש"דוראנט לא מוכן פיזית. הגוף שלו לא מוכן ושהוא מתקשה מאוד באימונים". בגולדן סטייט מנסים לעמעם את הנושא, אבל ווינדהורס טוען שדוראנט והמאמנים שלו לא מאמינים שהוא ישחק ושהאימון שלו אתמול לא הלך כמתוכנן.

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. AP
האם המשחק מול יוסטון היה האחרון בקריירה במדי גולדן סטייט? קווין דוראנט/AP

אגב, בארה"ב התפרסמו דיווחים בימים האחרונים לפיהם דוראנט עשוי להישאר בגולדן סטייט דווקא אם היא תאבד את האליפות לטורונטו. אליפות נוספת תגרום לו לעזוב בוודאות הקיץ. עד כמה דוראנט חסר לקבוצה שלו? בשני המשחקים מול טורונטו בעונה הסדירה הוא קלע בממוצע 40.5 נקודות למשחק בסדרה מול יוסטון הוא לא ירד מ-29 נקודות למשחק עד המפגש החמישי שבו הוא נפצע. מעבר לכך, לווריירס אין מי שמסוגל להתמודד עם קוואי לאונרד שקולע בממוצע 37 נקודות בסדרה הזו ב-58.3 אחוזים מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully