וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל נשים: גרמניה ניצחה 0:1 את סין, ספרד התגברה על דרום אפריקה

הגרמניות לא הרשימו במשחק הפתיחה של בית ב', אך שער של גיוליה גווין (66) בת ה-19 סידר להן שלוש נקודות יקרות. נורבגיה טיילה מול ניגריה, ספרד נעזרה בצמד פנדלים כדי להפוך פיגור ל-1:3 קשה על האפריקאיות

אחרי ההצגה של צרפת המארחת אמש (שישי) מול דרום קוריאה, מונדיאל הנשים נמשך היום עם שלושה משחקים. נבחרת גרמניה הוציאה לדרך את בית ב' עם ניצחון דחוק ולא משכנע, 0:1 על נבחרת סין. הגרמניות לחצו ושלטו ובאו על שכרן בדקה ה-66. גיוליה גווין בת ה-19 מפרייבורג השתלטה על כדור מחוץ לרחבה וירתה ברגל ימין לפינה הגבוהה.

המשחק הזה היה ה-13 ברציפות שבו גרמניה לא מפסידה, הרצף הכי ארוך של נבחרת כלשהיא בטורניר הזה. סין מצידה תקווה לקחת נקודות ראשונות כשתפגוש את דרום אפריקה ביום חמישי.

מרינה הגרינג נבחרת גרמניה. רויטרס
0:1 קטן. מרינה הגרינג חוגגת את הניצחון על סין/רויטרס

מאוחר יותר נערך משחק נוסף בבית הזה שבו ספרד החזקה ניצחה את דרום אפריקה 1:3 אחרי שהיא היתה בפיגור בהפסקה. הדרום אפריקאיות, שרשמו את הופעת הבכורה שלהן בטורניר, היממו את הספרדיות עם שער של טמבי קגאטלאנה שטיווחה מרחוק ופגעה בדקה ה-25.

ספרד תקפה בחמת זעם במחצית השנייה וקיבלה פנדל אחרי נגיעת יד ברחבה. ג'ניפר חרמוסו פגעה מהנקודה הלבנה בדקה ה-69 והשלימה צמד עם פנדל נוסף בדקה ה-82 אחרי התערבות של מערכת ה-VAR. נוטאנדו ויאקאסי, שגרמה לפנדל גם הורחקה בצהוב שני ולוסיה גרסיה ניצלה את היתרון המספרי וגם העלתה את ספרד לראשות הבית עם השלישי (89).


נורבגיה פתחה את הופעותיה בבית א' עם 0:3 קל על ניגריה החלשה. הנורבגיות לא התקשו ללא אדה הגרברג שחקנית השנה בעולם שהחרימה את המונדיאל ונהנתה משערים של גורו רייטן (17), ליסה מארי אוטלנד (34) ואוסינאצ'י אוהלה (37, עצמי).

ג'ניפר חרמוסו נבחרת ספרד. רויטרס
נעזרה בשני פנדלים. ג'ניפר חרמוסו נבחרת ספרד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully