וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דייק יעצור את רונאלדו? פורטוגל תארח את הולנד בגמר ליגת האומות

אלופת אירופה תהנה מיתרון הביתיות בדרגאו ותנסה לעצור את החבורה של קומאן. בלם ליברפול ינסה לעצור את כוכב יובה שכבש שלושער בחצי הגמר (א', 21:45). פפה ייעדר, דנילו חוזר

עריכת וידאו: מתן חדד

טורניר ליגת האומות יגיע לאחד השיאים שלו ביום ראשון כשאלופת אירופה פורטוגל תארח את הולנד המתחדשת במשחק הגמר שייערך בדרגאו, אצטדיונה של פורטו (21:45). כריסטיאנו רונאלדו הכוכב הגדול של הפורטוגלים החרים את הטורניר החדש הזה, אך חזר בחצי הגמר והוביל את הנבחרת שלו ל-1:3 על שוויץ בחצי הגמר עם שלושער מפואר ומרשים. ההולנדים, שאפילו לא העפילו למונדיאל האחרון, נראים שוב נהדר וניצחו בחצי הגמר 1:3 את אנגליה אחרי הארכה.

15 שנה כבר חלפו מאז הפעם האחרונה שפורטוגל אירחה גמר של טורניר גדול והצלקות עדיין לא הגלידו. ההפסד ליוון בגמר יורו 2004 הותיר טראומה גדולה אצל הפורטוגלים, שינסו להתנחם עם זכייה במפעל החדש וגם להוכיח שהם ראויים לתואר אלופי אירופה. דנילו שחקן פורטו שפספס את חצי הגמר בגלל השעיה, צפוי לחזור להרכב של פרננדו סנטוס. מאידך, פפה הבלם הוותיק שנפצע מול שוויץ, צפוי להיעדר.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל חוגג עם ברנרדו סילבה. GettyImages
אולי ואן דייק יצליח לעצור אותו? כריסטיאנו רונאלדו חוגג/GettyImages

רונאלד קומאן הפך את נבחרת הולנד ליחידה מגובשת ועוצמתית שניצחה בטורניר הזה כבר אימפריות לא פחות גדולות מפורטוגל כמו צרפת וגרמניה. אריאן רובן, ווסלי סניידר, רובין ואן פרסי ואחרים כבר מזמן לא בנבחרת הולנד, שהכוכב הגדול שלה משחק במרכז ההגנה וקוראים לו וירג'יל ואן דייק. בלמה של ליברפול כבר עצר את מסי בליגת האלופות וכעת ינסה לעצור את רונאלדו, משימה לא פשוטה בכלל.

לקומאן אין בעיית פציעות לקראת המשחק הזה, אבל אם יש משהו שעשוי להדאיג אותו חוץ מיתרון הביתיות של היריבה זה המפגשים בין השתיים. פורטוגל ניצחה בשלושת המפגשים האחרונים מול הולנד במשחקים רשמיים. הניצחון האחרון של הולנד במשחק רשמי היה אי שם ב-1991 במוקדמות היורו, אז קומאן עוד היה שחקן ופתח במרכז ההגנה. עוד לפני המשחק הזה ייערך ה"קרב" על המקום השלישי בין שוויץ לאנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully