וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימם מנועים בחזרה הגנרלית: צמד לליאו מסי ב-1:5 של ארגנטינה על ניקרגואה

במשחק ההכנה האחרון לקופה אמריקה, שיחק הפרעוש 45 דקות, כבש פעמיים כולל סלאלום נהדר, וראה את מרטינס ופריירה לוקחים חלק בחגיגה

עריכת וידאו: מתן חדד

ליאונל מסי מוכן ומזומן לקופה אמריקה. הפרעוש כבש הלילה (בין שישי לשבת) צמד בניצחון 5:1 של ארגנטינה על ניקרגואה, במשחק שהיה ניסוי הכלים האחרון של האלביסלסטה לפני משחק פתיחת הגביע היבשתי ב-16 בחודש מול קולומביה. האצטדיון בסן חואן התמלא לכבוד מסי, וב-45 הדקות שלו על כר הדשא הוא הספיק לא מעט: השער הראשון הגיע בדקה ה-37 אחרי סלאלום נפלא במהלכו היתל בכל שחקני ההגנה של ניקרגואה ובעט מתוך הרחבה פנימה, והשני דקה לאחר מכן מול שער חשוף, אחרי הדיפה רעה של שוער היריבה.

מסי הוחלף מיד עם פתיחת המחצית השנייה לקול תשואות אלפי האוהדים, וראה את חבריו משלימים את החגיגה. לאוטרו מרטינס מאינטר היה חתום על צמד משל עצמו בדקות 63 ו-73, ועד הסיום גם רוברטו פריירה מצא את הרשת. בדקה ה-91 חואן באררה צימק ל-5:1, אבל האלביסלסטה נראים במצב רוח מרומם יחסית לקראת פתיחת הטורניר.

גם אורוגוואי תגיע לברזיל בראש צלול, אחרי שהביסה 0:3 את פנמה במונטבידאו. מקסי גונסאלס כבש את הראשון בדקה ה-19, לואיס סוארס את השני (69) ופדה ואלוורדה את השלישי (79).

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה חוגג. רויטרס
ועכשיו לדבר האמיתי. מסי חוגג הלילה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully