וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.6: ברצלונה מציעה לפריס שלושה שחקנים תמורת אמבפה

בצרפת טוענים שהקטלאנים מציעים את דמבלה, ראקיטיץ' ואומטיטי תמורת הכוכב הגדול. ריאל מדריד רוצה את פוגבה. בופון יסגור מעגל בפארמה?

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* טורינו הודיעה שהפעילה את הסעיף בהסכם ההשאלה שלו ורכשה את קופי ג'יג'י מנאנט תמורת 4.5 מיליון יורו. הבלם בן ה-26 רשם 19 הופעות במדי טורינו העונה.

* ווטפורד הודיעה כי לא הגיעה להבנות עם מיגל בריטוס וטומי הובאן ושניהם עוזבים את הקבוצה באופן מיידי אחרי שנגמרו החוזים שלהם.

שחקן לאציו סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'. AP
מילינקוביץ'-סאביץ' בדרך ליובנטוס?/AP

* בצרפת מדווחים שברצלונה הציעה לפריס סן ז'רמן עסקת טרייד ענקית שבמסגרתה היא תשלח את עוסמאן דמבלה, איבן ראקיטיץ' וסמואל אומטיטי תמורת קיליאן אמבפה.

* אחרי שג'אנלואיג'י בופון עזב את פריס סן ז'רמן, ה"גאזטה דלו ספורט" מדווח שהשוער בן ה-41 רוצה לשוב דווקא לקבוצה בה הכל התחיל - פארמה. בופון הצטרף לפארמה כשהיה בן 13, ערך בכורה בגיל 17 וכעבור חמש שנים וכשחקן נבחרת איטליה עזב לקריירה אדירה ביובנטוס.

* האם אנחנו בדרך לטרייד ענק? ג'יימס נורסי מה"דיילי מירור" מדווח שאחרי שהחתימה את אדן הזאר, ריאל מדריד רוצה להמשיך להתחזק והמטרה הבאה שלה היא פול פוגבה. על מנת להביא את הקשר הצרפתי ממנצ'סטר יונייטד, נראה שהבלאנקוס מוכנים לשלם סכום דומה למה ששילמו על הזאר (100 מיליון יורו) ואף לצרף לעסקה את גארת' בייל. המכשול עלול להיות השכר של בייל, שכרגע מרוויח סכום של 700 אלף יורו לשבוע ולא ברור האם במנצ'סטר יסכימו לשלם לו סכומים דומים.

* בספרד מדווחים כי אדן הזאר צפוי להרוויח 450 אלף יורו לשבוע בריאל מדריד. בינתיים בספרד צולמה חולצה של הזאר עם הספרה 7 בחנות של ריאל מדריד.

* פיליפה קוטיניו אמר לברצלונה שהוא מעוניין לעזוב אחרי עונה אחת לא מוצלחת במיוחד. מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בברזילאי וצפויה לשלם תמורתו כ-90 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס תיפגש עם לאציו במטרה לנסות לרכוש ממנה את סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' הסרבי. לפי הדיווח, כל הידיעות בדבר עניין של יובה בפול פוגבה נועדו רק כדי להוריד את המחיר של מילינקוביץ'-סאביץ' ולהלחיץ את לאציו, שדורשת 100 מיליון יורו. ייתכן שיובנטוס תשלם משהו כמו 70 מיליון יורו וגם תעביר שחקנים לבירה.

* מארסיי מעוניינת בקשר לאציו לוקאס לייבה. אקס ליברפול, שעבר לקבוצה מרומא לפני שנתיים תמורת פחות משישה מיליון יורו, האריך רק לאחרונה את החוזה שלו בלאציו עד 2022.

* אשתו של מאורו איקרדי, וונדה נארה, שגם משמשת כסוכנת שלו התראיינה ל"ל'אקיפ" ודיברה על היחסים שלה עם חלוץ אינטר: "הרבה פעמים מאורו היה מגיע אליי ומבקש עצה והוא ביקש ממני להמשיך גם וכך הפכתי לסוכנות שלו. אני אשתו ולכן אין לי גם אינטרס להרוויח כסף על חשבונו, בניגוד לאחרים. אם מאורו יבקש ממני לא להיות הסוכנת שלו, אז לא אהיה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שוער פריס סן ז'רמן ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
חוזר הביתה? ג'אנלואיג'י בופון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully