וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת דרוכים: "הכול יכול להיות בוורשה אם ננצח את לטביה"

7.6.2019 / 17:09

אנדראס הרצוג ושחקניו מתכוננים למשחק בריגה ולא אהבו את הזלזול בנבחרת המקומית: "יש תחושה שאנחנו משחקים נגד קבוצת ילדים"

ההתאחדות לכדורגל

דריכות רבה במחנה נבחרת ישראל בריגה לקראת המשחק הערב (21:45, ערוץ 11) מול לטביה במוקדמות יורו 2020. העובדה כי מדובר במשחק שכל תוצאה מלבד ניצחון בו תהווה סוג של אכזבה יוצרת לחץ טבעי על השחקנים של אנדי הרצוג, שספונים לאורך רוב שעות היום בבית המלון במרכז ריגה.

הרצוג שוחח עם השחקנים וערך גם שיחות אישיות. המוטיב שחזר על עצמו היה לנסות ולהשיג יתרון מוקדם ולהיות אגרסיביים מלכתחילה, אך יחד עם זאת לא להילחץ אם הנבחרת לא תשיג את היתרון שהיא כל כך רוצה כבר בהתחלה. "מילת המפתח היא סבלנות", אמר הרצוג למספר שחקנים, "גם אם לא מבקיעים שער בהתחלה, לא צריך לאבד את הראש, לדעת לשמור על השער שלנו ולנסות להשיג את ההכרעה כדי לקחת את שלוש הנקודות". הרצוג בונה על משחק הראש של הבלמים לואי טהא, שרן ייני וניר ביטון בכדורים הנייחים ומייחל לשליטה של שלישיית הקשרים ביברס נאתכו, דור פרץ ובירם כיאל במרכז השדה.

במחנה הנבחרת לא אהבו ביממה האחרונה את הזלזול של התקשורת בלטביה. "התחושה שמשודרת היא שאנחנו עומדים לשחק מול קבוצת ילדים", אמר גורם בסביבת הנבחרת, "וזה ממש לא כך. איך אפשר לזלזל במדינה שהייתה לפני 15 שנים באליפות אירופה בזמן שאנחנו לא הגענו לשם מעולם? אוי ואבוי לנו אם נחשוב שלטביה זה טיול של אחר הצהריים בפארק. זה הדבר הכי חמור שיכול לקרות. למרות התחושה שלטביה לא מתעניינת בכדורגל, תעלה מולנו נבחרת עם הרבה כבוד שתרצה לנצח מול האוהדים שלה ואסור לנו להקל ראש. הלחץ הגדול הוא עלינו כי רק ניצחון שלנו ייחשב כאן להצלחה".

במחנה הנבחרת רוצים את הניצחון גם כדי לשאוב עידוד ומוטיבציה לקראת המשחק מול פולין ביום שני. "הכול יכול להיות בוורשה אם נבוא לשם אחרי ניצחון הערב", אמר שחקן בנבחרת היום, "מצב הרוח יהיה שונה לגמרי אחרי ניצחון כאן או תוצאה אחרת".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל עם שרן ייני. ההתאחדות הכדורגל, אתר רשמי
זהבי וייני באימון אתמול/אתר רשמי, ההתאחדות הכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully