וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי פנתה לבית הדין הספורטיבי בעקבות החקירות של אופ"א

אלופת אנגליה, שנמצאת תחת חקירה בשל החשש בארגון שהיא עברה על חוקי הפייר פליי הפיננסי, משיבה מלחמה: "מוכרחים לטהר את שמנו"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: חגיגות האליפות של מנצ'סטר סיטי

מנצ'סטר סיטי פנתה אתמול (חמישי) באופן רשמי לבית הדין לבוררות ספורט שבשוויץ בשל חקירותיה של אופ"א. כזכור, בארגון חוששים שאלופת אנגליה עברה על חוקי הפייר פליי הפיננסי, ומקיימים בחודשים האחרונים חקירה אשר מתמקדת בניהול הכספים במועדון. בסיטי צפויים להגיש בקרוב מאוד ערעור על החקירה שמתבצעת בימים אלה על ידי ראשי הגוף הפיננסי של אופ"א, במטרה שתיפסק כמה שיותר מהר.

החקירה נפתחה אחרי שהעיתון הגרמני "דר שפיגל" פירסם מאמר של "פוטבול ליקס" בו נטען כי בעלי סיטי השקיע כספים בצורה שלא תואמת את חוקי הפייר פליי הפיננסי של אופ"א. על פי הטענה, בעלי סיטי הזרים למועדון סכומים בלתי מוגבלים דרך ספונסרים, אשר למעשה היו שייכים לו. החשש העיקרי של סיטי הוא הרחקה של מספר שנים ממפעלי אופ"א, ולכן היא מנסה להפסיק את החקירות שמתנהלות סביבה כמה שיותר מהר.

מקור במועדון אמר לתקשורת האנגלית: "מדובר בשקר, ואנחנו מוכרחים לטהר את שמנו. יש לנו את כל המסמכים הדרושים כדי להוכיח שכל העסקים בוצעו בהתאם לחוקי הפייר פליי הפיננסי. זה עצוב שמחפשים אותנו, אבל אנחנו רגועים מכיוון שאנחנו יודעים שלא עשינו שום דבר בניגוד לחוקים".

נשיא מנצ'סטר סיטי חלדון אל מובארק. רויטרס
המועדון רוצה לטהר את שמו. נשיא מנצ'סטר סיטי חלדון אל מובארק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully