וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ניקו אולסק עשוי לעזוב ולעבור לשחק ב-MLS האמריקאית

7.6.2019 / 9:00

הקשר היהודי-אמריקאי (27) מחזיק בסעיף שחרור לארצות הברית העומד על 200 אלף דולר בלבד, והוא אף הנחה את נציגיו לבדוק אופציות

יוסי ציפקיס

בווידאו: תגובות למשחק הליגה האחרון בין מכבי חיפה למכבי נתניה

ניקו אולסק עשוי לעזוב את מכבי נתניה ולעבור לשחק בליגת ה-MLS בארצות הברית. לקשר היהודי-אמריקאי סעיף שחרור בחוזה לליגה האמריקאית בסכום של 200 אלף דולר בלבד. אולסק מכוון אליה, ואף הנחה את נציגיו לבדוק לו אופציות בארצות הברית. הקשר בן ה-27 חתם לפני שנה על הארכת חוזהו בשלוש שנים נוספות, וכאמור הקיץ הוא מרגיש סוג של מיצוי בישראל ורוצה לנסות את מזלו בארצות הברית או אפילו בקבוצה באירופה, אם כי ליציאה לאירופה אין לו סעיף שחרור נקוב.

לאולסק חוזה יחסית גבוה לעונה הבאה בנתניה. הוא רשם עונה טובה אבל גם הוא לא הצליח להרים את עצמו במאני טיים כדי לסייע למכבי נתניה לסיים עם כרטיס לאירופה. במכבי נתניה עוקבים בדריכות אחר העניין מאחר שאולסק לא נחשב לשחקן זר ואם יימכר, יצטרכו בקבוצה למלא את השורות. בקבוצה גם יחפשו כעת מגן שמאלי אחרי ששון גולדברג העדיף את הצעת הפועל באר שבע.

בתוך כך, בנתניה ממשיכים לבחון את ההצעות שיש על עלי מוחמד. הסיבה שהמועדון לא ממהר למכור את מוחמד בסכום שנע סביב 1.5 מיליון דולר נעוץ בעובדה שמוחמד זכאי ל-30 אחוז ממכירתו. בנתניה ממשיכים להתעקש על סעיף השחרור שלו בגובה של 2.5 מיליון דולר כדי שיוותרו בידיהם 1.75 מיליון דולר אחרי קיזוז 30 האחוזים של השחקן.

ניקו אולסק שחקן מכבי נתניה. דני מרון
רוצה ל-MLS. ניקו אולסק/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully