וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארכת חוזה גדולה לקרסון וונץ בפילדלפיה

הקוורטרבק חתם עם האיגלס לארבע שנים נוספות (עד 2024 אחרי החוזה הנוכחי) תמורת 128 מיליון דולר, 107 מהם מובטחים. הפטריוטס קיבלו את טבעות האליפות

שחקן פילדלפיה איגלס קרסון וונץ. Matt Rourke, AP
נשאר בפילי לטווח ארוך. וונץ/AP, Matt Rourke

פילדלפיה חתמה הלילה (בין חמישי לשישי) על הארכת חוזה עם הקוורטרבק שלה קרסון וונץ והוא יישאר במועדון לארבע שנים נוספות לפחות. במסגרת החוזה החדש וונץ ירוויח 128 מיליון דולר, 32 מיליון לעונה. מתוך הסכום הזה, 107 מיליון דולר מובטחים.

על פי אדם שפטר מ-ESPN, הסכום של החוזה החדש יכול לטפס עד 144 מיליון דולר. לוונץ יש עוד שנתיים בחוזה הנוכחי, בהן הוא ירוויח 26 מיליון דולר לפני שיקבל את השדרוג הענק. הארכת החוזה תגיע לסיומה בתום עונת 2024.

וונץ נבחר על ידי פילדלפיה במקום השני בדראפט 2016 ובשלוש עונותיו בליגה הפגין יכולת שנעה בין טובה לנהדרת, כאשר אשתקד היה מועמד ראוי ל-MVP. אלא שבשנתיים האחרונות הוא נפצע במהלך העונה ולא היה כשיר לפלייאוף, בו הוביל ניק פולס את האיגלס, פעם אחת לאליפות ופעם נוספת לחצי גמר ה-NFC. למרות הכל, בפילי החליטו ללכת עם וונץ ואפשרו לפולס לעזוב בפגרה לג'קסונוויל.

*** האלופה ניו אינגלנד פטריוטס חגגה הלילה עם טקס בו קיבלו שחקני הקבוצה את טבעת האליפות השישית, שהורכבה מ-422 יהלומים. הטבעות הוענקו לשחקנים במסיבה שנערכה באחוזה של רוברט קראפט והן הובלו למקום במשאית משוריינת מיוחדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully