וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי: סנט לואיס ניצחה בבוסטון ועלתה ל-2:3

הבלוז קרובים לאליפות ויוכלו לזכות לעיני הקהל הביתי בלילה שבין ראשון לשני אחרי 1:2 בחוץ, שהשלים מהפך בסדרה. השער השני נכבש לאחר טעות שיפוט אומללה

שחקני סנט לואיס בלוז חוגגים. AP
קיבלו מתנה, אבל מה אכפת להם? הבלוז חוגגים/AP

סנט לואיס עשתה הלילה (בין חמישי לשישי) צעד משמעותי לעבר זכייה באליפות ה-NHL עם ניצחון חוץ 1:2 על בוסטון במשחק מספר 5. כעת, ביתרון 2:3 בסדרה, הבלוז יגיעו הביתה בלילה שבין ראשון לשני, עם כל המומנטום ובתקווה לחגוג תואר לעיני הקהל הביתי שלהם.

שתי הקבוצות ידעו שמדובר במשחק מפתח בסדרה וככזה, הוא התנהל במהירות אך גם בזהירות בשליש הראשון, בו לא נרשמו שערים. 55 שניות מפתיחת השליש הבא, הבלוז מצאו את הרשת. זאק סנפורד, שכלל לא שותף בשני המשחקים הראשונים בסדרה, רשם משחק שלישי ברציפות עם אסיסט, כאשר שלח מסירה יפהפייה בין הרגליים לגיבור של משחק 4, ריאן אוריילי וזה מצא את הרשת.

בוסטון ניסתה להגיב, אבל עשר דקות וחצי מפתיחת השליש האחרון, דייויד פרון העלה את סנט לואיס ליתרון 0:2 במהלך שערורייתי, שהחל אחרי עבירה ברורה שנעשתה על נואל אצ'ארי המארח. שלוש דקות חלפו ובוסטון הצליחה לצמק משער של ג'ייק דברוסק, אחרי עוד אסיסט של טוריי קרוג, אבל הלחץ של המקומיים לא הוביל לשער נוסף והבלוז חגגו את הניצחון הקריטי ולראשונה בסדרה, עלו ליתרון.

  • עוד באותו נושא:
  • nhl

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully