וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט יחמיץ גם את משחק מספר ארבע בסדרת הגמר

הפורוורד, שנפצע בשוק במהלך סדרת חצי גמר המערב מול יוסטון, עדיין לא התאושש ולא יוכל לעזור לגולדן סטייט לאזן ל-2:2 מול טורונטו

עריכת וידאו: מתן חדד

בשורות רעות מאוד לגולדן סטייט. הערב (חמישי) נודע שקווין דוראנט ייעדר גם מהמשחק הרביעי בסדרת גמר ה-NBA מול טורונטו, בה האלופה מפגרת 2:1 אחרי ההפסד הביתי הלילה.

הפורוורד, שנפצע במשחק החמישי בסדרת חצי גמר המערב מול יוסטון, לא יהיה כשיר גם למשחק הרביעי שייערך באוקלנד בין שישי לשבת. דוראנט, שנבחר ל-MVP של סדרת הגמר בעונה שעברה, עדיין לא הצליח להתאושש מהפציעה בשוק ולא ברור אם בכלל יוכל לחזור עוד העונה. כך או אחרת, למשחק השני בבית הוא לא יהיה כשיר וזה עלול להציב את גולדן סטייט בסכנה רצינית להיקלע לפיגור 3:1 לפני שיוצאים למשחק נוסף בקנדה.

בנוסף הנהלת הליגה הודיעה היום שלא תאפשר למשקיע של גולדן סטייט ומנהל הקבוצה מארק סטיבנס להגיע יותר לאף אחד מהמשחקים העונה אחרי שדחף את רכז טורונטו קייל לאורי במהלך המשחק הלילה. "נציג של קבוצה צריך לשמור על סטנדרט הכי גבוה שאפשר וההתנהגות של משקיע גולדן סטייט מארק סטיבנס הלילה הייתה בלתי מקובלת ואין לה מקום אצלנו בליגה", נכתב בהודעה מטעם הליגה. סטיבנס עצמו, שישב על הפרקט ודחף את לאורי אחרי שזה נפל על השורה הראשונה בניסיונו להגיע לכדור, הוצא מיד מהמגרש והורחק.

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. GettyImages
בחוץ גם במשחק הרביעי. דוראנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully