וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר - רפאל נדאל: השוויצרי סוף סוף ינצח את הנמסיס בפריס?

שני הטניסאים האגדיים ייפגשו בפעם ה-39 ואחרי שהספרדי ניצח בכל 5 המפגשים ברולאן גארוס. פדרר: "המשחק צריך להיות משוחק לפני שיוכרע"

ShutterStock

מחר (שישי) ב-13:50 זה קורה: רוג'ר פדרר ורפאל נדאל נפגשים בחצי גמר רולאן גארוס. שני הטניסאים האגדיים ישחקו אחד נגד השני בפעם ה-39 אי פעם כשנדאל מוביל 15:23 במאזן הראש בראש ביניהם. המאזן בין השניים על חימר עומד על 2:13 לטובת הספרדי, שגם מוביל 3:9 במפגשים ביניהם בטורנירי גרנד סלאם. זה יהיה המפגש השישי בין השניים ברולאן גארוס כשנדאל ניצח בכל חמשת הקודמים. עם זאת, המפגש האחרון ביניהם ברולאן גארוס היה אי שם ב-2011.

אגב, יחד עם חצי הגמר בין דומיניק תים לנובאק דג'וקוביץ' זו הפעם הראשונה זה שבע שנים וחצי שארבעת המדורגים הראשונים מגיעים לחצי גמר של איזשהו טורניר. כמו כן, זו הפעם הראשונה שדג'וקוביץ', פדרר ונדאל מגיעים לחצי גמר באותו גרנד סלאם, הפעם האחרונה הייתה בפריס ב-2012. אגב, מדובר גם בארבעת הטניסאים הפעילים עם אחוזי הניצחונות הגבוהים ביותר על חימר (נדאל עם 91.75%, דג'וקוביץ' עם 79.93%, פדרד עם 76.37% ותים עם 74.7%).

"כל משחק צריך להיות משוחק לפני שהוא מוכרע ואני חושב שזה בדיוק מה שכל מי שמשחק נגד רפא רוצה להאמין בו", אמר פדרר לקראת המשחק, "הם יודעים שזה יהיה קשה, אבל אי אפשר לדעת. אולי תהיה לו בעיה, אולי הוא יהיה חולה. אולי אתה תתפוס יום מצוין והוא יהיה לא טוב, אולי תהיה רוח מטורפת, אולי גשם, אולי עשר הפסקות גשם".

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
יצליח לרשום את אחד הניצחונות הגדולים בקריירה? פדרר/רויטרס

פדרר מקווה לנצח את נדאל בפעם הראשונה עשר שניות אחרי שזכה בפעם היחידה ברולאן גארוס, במה שעשוי להיות אחד הניצחונות הגדולים ביותר בקריירה שלו. השוויצרי חזר לרולאן גארוס לראשונה מאז 2015 אחרי שהחליט לא לשחק על חימר מאז כדי להתכונן טוב יותר לעונת הדשא ולווימבלדון בעיקר.

"אני יודע שאני אעשה את הכי טוב שאני יכול כדי שהניצחונות שהשגתי מולו על המשטח הזה יהיו משמעותיים", אמר נדאל, "והוא יעשה כל מה שהוא יכול כדי שהניצחונות האחרונים שלו מולי יהיו משמעותיים. נראה". נדאל מגיע למשחק אחרי שהפסיד לפדרר בכל אחד מחמשת המפגשים האחרונים ביניהם וכשהמפגש האחרון על חימר ביניהם נערך אי שם ברומא 2013.

לשני הטניסאים היה הרבה זמן לנוח כיוון ששיחקו ברבע הגמר ביום שלישי וקיבלו יומיים מנוחה. עבור פדרר זה יהיה המפגש הראשון מול טניסאי שמאלי מאז ששיחק נגד פרננדו ורדסקו בטורניר דובאי בפברואר. "בשבילי זה שינוי גדול מאוד", אמר פדרר שהתאמן עם שמאליים מאז המשחק שלו מול סטן ואוורינקה בשלישי, "אפילו הצורה בה הכדור יוצא מהגידים של המחבט שלך שונה. צריך להתרגל לזה מהר. אין זמן לבזבז".

טניסאי העבר ג'ים קורייר דיבר על היריבות הגדולה בין השניים לקראת הגמר: "כל אחד מהם מרשים בדרך שלו. רפא ממשיך לשלוט בכל מי שהוא משחק נגדו. דויד גופן הצליח לקחת נגדו מערכה, אבל רפא לא באמת היה בסכנה להפסיד שם. הוא לא נראה ממש תחת איזושהי סכנה שם. לגבי רוג'ר, זה מרגיש שהוא מעולם לא עזב. התנועה שלו כל כך מרשימה. באופן נורמלי טניסאים מאבדים צעד אחד ואת המהירות שלהם באיזשהו שלב, אבל הוא זז בצורה יפהפייה. הוא מכה את הבקהנד שלו טוב מהרגיל, גם מבחינת הטופ ספין וזה מדהים. הכול מוכן לחצי גמר נהדר, לא הייתי יכול להיות נרגש יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
רוצה את הכרטיס לגמר. נדאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully