וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בדקה את האפשרות להחזיר את תומר חמד, שנוטה להישאר בחו"ל

6.6.2019 / 11:19

במועדון היו מוכנים להשקיע כדי להחזיר את החלוץ ששייך לברייטון. חמד הבהיר שבשלב זה לא יחזור ארצה, אך אם יעשה כך זה יהיה למועדון נעוריו. סיכויים גבוהים שגל אלברמן יצטרף לצוות המקצועי

ההתאחדות לכדורגל

מכבי חיפה בדקה עם תומר חמד את האפשרות שיחזור לקבוצה. גורמים המעורים בפרטים אמרו שבחיפה היו מוכנים להשקיע הרבה כדי להחזיר את החלוץ, שסיים השאלה בק.פ.ר ואמור לחזור לשחק בברייטון בעונה הבאה. יחד עם זאת, בשלב זה חמד העביר מסרים שהוא כרגע לא מעוניין לחזור לארץ, ולכן לא מתפתח כעת משא ומתן בין הצדדים. חמד מעוניין להישאר באירופה ובוחן הצעות, אך עם זאת הבהיר שאם יחזור לארץ, מבחינתו זה יהיה רק למכבי חיפה. החלוץ שסובל מפציעה לא נמצא עם הנבחרת והוא בוחן אופציות נוספות באי הבריטי, אך גם בליגה הספרדית שם הוא מוערך מאוד.

שחקן ק.פ.ר תומר חמד. GettyImages
מעדיף להישאר בחו"ל. תומר חמד/GettyImages

בתוך כך, קשר הקבוצה גל אלברמן יודיע הערב על פרישה ממשחק פעיל, וכן צפוי להודיע מהם כוונותיו לגבי העתיד. כידוע, אלברמן קיבל הצעה להישאר בחיפה כעוזר מאמן של מרקו בלבול וצפוי להשיב עליה, כשההערכה היא שהסיכויים שאכן יצטרף לצוות המקצועי גבוהים. כזכור, אלברמן דחה הצעה של מאמן הפועל באר שבע ברק בכר לשמש כעוזרו לפני שזה מינה את גיא צרפתי.

"גל הוא אחד השחקנים הכי גדולים שהיו כאן", אמר אחד משחקני מכבי חיפה בשיחה עם וואלה! ספורט, "גם כשהוא לא שיחק הוא היה פקטור משמעותי מאוד. הלוואי שהוא יישאר בצוות המקצועי. זה יהיה משהו נהדר לשחקנים הצעירים שלנו".

בעניין אחר, מגינה של נבחרת ישראל טאלב טואטחה אמר לסביבתו לאחר הפגישה אתמול שהסיכויים שיגיע לחיפה הם סיכויים לא נמוכים בכלל ושהוא שוקל ברצינות חזרה לקבוצת נעוריו. במקביל, טואטחה מחפש אופציות באירופה אך גם הוא מבין שהזמן דוחק בו וההצעה של חיפה לחוזה ארוך טווח גרמה לשחקן לחשוב ברצינות על חזרה. טואטחה צפוי לדרוש סכום גבוה יותר ממה שהוצע לו, אך בסביבתו טוענים שהפערים הם כאלה שאפשר לגשר עליהם. לאחר המשחק מול פולין בשבוע הבא יקבל טואטחה החלטה סופית. גם קרים פריי, שנמצא בחופשה פרטית בארצות הברית, יקבל החלטה סופית על עתידו עד השבוע הבא.

עוד באותו נושא

אביו של טאלב טואטחה נפגש עם יעקב שחר: "הייתה פגישה חיובית"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully