וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שון גולדברג סיכם, נדחתה הצעה של בית"ר ירושלים על אוחנה

6.6.2019 / 19:23

המגן השמאלי (23) ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה, יעבור בשבוע הבא בדיקות רפואיות. האדומים הודיעו: "דחינו את ההצעה"

ההתאחדות לכדורגל

(עדכון ראשון: 12:55)

עיקרי הדברים

- הפועל באר שבע דחתה הצעה של בית"ר ירושלים על מיכאל אוחנה

- המגן השמאלי שון גולדברג סיכם בקבוצה לשלוש שנים

- אליניב ברדה פנה לאוהדים בפייסבוק

שון גולדברג שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
תחנה שישית בקריירה. שון גולדברג/קובי אליהו

המגן השמאלי שון גולדברג סיכם היום (חמישי) את תנאיו בהפועל באר שבע לשלוש העונות הקרובות. גולדברג בן ה-23, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה, יעבור בשבוע הבא בדיקות רפואיות ולאחריהן יחתום על חוזהו במועדון באופן רשמי. גולדברג גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אבל הושאל בהמשך להפועל תל אביב, בני יהודה ובית"ר ירושלים. בקיץ שעבר עבר להפועל חיפה, שגם אותה עזב אחרי עונה אחת בלבד. גולדברג העדיף את הצעתה של באר שבע על פני הצעתה של מכבי נתניה, שרצתה אותו מאוד.

בשעות הערב, הקבוצה מבירת הנגב הודיעה שהיא דחתה הצעה של בית"ר ירושלים על מיכאל אוחנה. בהודעה נכתב: "הפועל באר שבע קיבלה הצעה מבית"ר ירושלים להעברת מיכאל אוחנה. ההצעה נדחתה, הודעה מתאימה נמסרה לבית"ר ירושלים והנושא ירד מסדר היום".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע הולכת גם על בן מיזן מהלאומית, דאגה ממצבו של מאור מליקסון

לכתבה המלאה
אליניב ברדה, הפועל באר שבע. דני מרון
ענה לביקורת של האוהדים. אליניב ברדה/דני מרון

אחרי עונה לא פשוטה שבה היא איבדה את האליפות ללא תחרות למכבי תל אביב, באר שבע פתחה את עונת המלפפונים עם שתי החתמות לא אופייניות של שחקנים מהליגה הלאומית - נאור סבג ונס ציונה וגל לוי מהפועל פתח תקוה. ההתנהלות הזו גרמה להרמת גבות מצידם של רבים מאוהדי הקבוצה והיום אליניב ברדה כוכב העבר ומנהל מחלקת הסקאוטינג של המועדון כתב פוסט נרגש בפייסבוק שבו הוא הגיב לביקורות והשיב לאוהדים.

"אנחנו בונים קבוצה שתחזור לבסיס שלה", כתב ברדה, "אנחנו מחפשים היום שחקנים רעבים. כאלה שירוצו בלי הפסקה ולא נכון לשפוט אותנו לפני שראיתם עד הסוף.. אתן לכם רק שלוש דוגמאות קטנות: היה לנו שחקן שאף אחד לא רצה אותו ולא שיחק חצי שנה אבל החלטנו להביא אותו (ג'ון אוגו). שחקן אחר היה שחקן חופשי (הובאן) והשלישי היה שחקן מקבוצת ליגה בישראל (וואקמה). אל תסתכלו בקנקן אלא במה שיש בו".

ברדה הוסיף: "אלונה מפשילה שרוולים ומשקיעה לילות כימים, המטרה שלנו היא קבוצה רעבה, וכחלק מהפקת הלקחים מה שאנחנו מחפשים הם קודם כל שחקנים רעבים, שלא יפסיקו לרוץ, שחקנים עם אופי, שיתנו את הנשמה על הדשא, ובדבר אחד תמיד ינצחו את היריב - בתשוקה וברצון. זה חלק מהפקת הלקחים שלנו מהעונה החולפת, חלק מהדברים שאני השתדלתי להביא למשחק שלי ויודע שהם תמיד נכונים: תשוקה ורצון תמיד ינצחו. הקהל שלנו יודע להעריך עבודה קשה ולחימה, וזה מה שאנחנו מחפשים - שחקנים שעובדים, רצים ורוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully