וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו סנטוס: "יש גאון ציור, יש גאון פיסול, רונאלדו גאון כדורגל"

מאמן נבחרת פורטוגל התרגש מהשלושער של הכוכב שלו ב-1:3 מול שוויץ, ברנרדו סילבה: "שלושער? שום דבר חדש בשבילו"

עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת פורטוגל עלתה הערב (רביעי) לגמר ליגת האומות. כריסטיאנו רונאלדו הפציץ שלושער (25, 88 ו-90) וסידר לנבחרתו את הכרטיס לגמר הביתי, שם תפגוש את המנצחת בין אנגליה להולנד. ריקרדו רודריגס איזן מהנקודה הלבנה (57) אחרי החלטה מפוקפקת מאוד של השופט פליקס ברייך, שהכריע אחרי צפייה במוניטור. פפ נפצע במהלך המחצית השנייה והוא בספק לגמר.

המספרים:

* עד הערב כריסטיאנו רונאלדו לא כבש עבור פורטוגל בדרגאו מאז 8 באוקטובר 2010, אז הוא עשה את זה נגד דנמרק.

* רונאלדו כבש נגד 38 נבחרות שונות במהלך הקריירה הבינלאומית שלו.

* רונאלדו הגיע ל-88 שערים במדי הנבחרת ורק עלי דאי האיראני (109) מקדים אותו ברשימת הכובשים עבור הנבחרת שלהם. בנוסף, רונאלדו רחוק יותר מ-30 שערים משני הכדורגלנים האירופים הפעילים האחרים - רוברט לבנדובסקי מפולין ואדין דז'קו הבוסני.

* השערים של רונאלדו היו הראשונים שלו עבור נבחרת פורטוגל מאז השער שלו ב-0:1 נגד מרוקו ב-20 ביוני 2018 בגביע העולם.

* זה השלושער ה-53 בקריירה של רונאלדו.

* זה השלושער השביעי של רונאלדו בנבחרת.

עוד בנושא:

פורטוגל עלתה לגמר ליגת האומות עם 1:3 נגד שוויץ, שלושער לרונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל חוגג עם ברנרדו סילבה. GettyImages
"לא הפתעה בשבילנו". סילבה עם רונאלדו/GettyImages

כוכב העבר של נבחרת פורטוגל לואיס פיגו אמר: "פורטוגל הייתה אפקטיבית, התוצאה לא משקפת את הקשיים שהיא נתקלה בהם במשחק. הופעה בלתי נשכחת נוספת של כריסטיאנו שאפשרה לפורטוגל לעלות לגמר, אבל שוויץ הייתה יריבה קשה מאוד".

ברנרדו סילבה, שבישל לרונאלדו את השני, אמר: "אנחנו רגילים לזה כבר, הוא עושה את זה במשך דורות כבר אז זו לא הפתעה עבור מישהו מאיתנו. הוא כבש שלושער... שום דבר חדש בשבילו. הוא תמיד עושה את ההבדל. עכשיו אנחנו צריכים לנוח. האוהדים היו פנטסטים ותמכו בנו מההתחלה עד הסוף. אני רוצה לזכות בתואר עם פורטוגל, עדיין לא זכיתי בתואר עם הנבחרת".

מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס התייחס לניצחון ואמר: "זו הייתה תצוגה נהדרת של כל השחקנים שהצליחו לפרוץ את המשחק בעשר הדקות האחרונות. הצלחנו להגיע עם איכות דווקא ברגעים האלה והצגנו משחק נהדר. שיחקנו נגד יריבה חזקה, היו לנו רגעים קשים, אבל השחקנים עבדו קשה מאוד ומגיע להם הניצחון הזה". על רונאלדו הוסיף המאמן: "מילים כדי לתאר את רונאלדו? השתמשתי כבר בכולן. הוא גאון. יש גאונים בציור ובפיסול והוא גאון כדורגל".

בלם פורטוגל רובן דיאס אמר: "לזכות בטורניר הראשון הזה יהיה משמעותי בשבילנו. המשחק היה ממש לפה או לפה ב-1:1 והיה ברור שמי שיכבוש את השער הבא יהיה זה שינצח. לשמחתנו, כריסטיאנו הופיע".

חלוץ שוויץ האריס ספרוביץ' אמר: "מאכזב מאוד לספוג שערים בשלב מאוחר כל כך. היו לנו מצבים, אבל הם היו בעצם חצאי מצבים ולא הצלחנו לנצל אותם. כמובן שההופעה שלנו הייתה בסדר. שיחקנו טוב לפרקים והגענו לכמה מצבים טובים, הנענו את הכדור ויצרנו מצבים, אבל זה לא נועד להיות".

מאמן שוויץ ולדימיר פטקוביץ': "ברכות לפורטוגל, הם שיחקו בצורה חכמה, היה להם את הדובדן על הקצפת שעשה את ההבדל. ארבע בעיטות, שלושה שערים. שיחקנו נגד יריבה חזקה מאוד, אבל במשך 90 דקות הראינו שגם אנחנו נבחרת חזקה שיכולה להקשות מאוד על נבחרות חזקות". המאמן התייחס גם לספק עבירה שסידרה לנבחרת שלו פנדל ושוויון זמני: "העבירה לא הייתה כל כך ברורה, אבל זו הייתה ההחלטה הנכונה ובהתאם לחוקים ואני חושב שהשופט צדק".

קשר שוויץ ג'רדאן שאקירי: "היינו טובים יותר, אבל רונאלדו הכריע את המשחק. זה הכדורגל לפעמים. אנחנו לא יכולים תמיד לשחק טוב ולהפסיד. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו".

חלוץ העבר כריס סאטון, שפירשן את המשחק עבור BBC, אמר: "השער השני פשוט יפהפה וגם הצורה בה הוא סיים את זה. הוא עדיין זז כמו אתלט אולימפי. הוא בן 34 ואין לו זכות להיראות כך. הוא מנהיג אמיתי של הנבחרת הפורטוגלית הזו וזה אומר לכם כל מה שצריך לדעת על הצורה בה הוא מנהל את חייו. לא אתפלא אם הוא ימשיך כך עד גיל 40".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הלוח האלקטרוני באצטדיון דרגאו מכריז על שחקן המשחק, כריסטיאנו רונאלדו, במשחק בין פורטוגל לבין שוויץ. רויטרס
כאילו שלמישהו היה ספק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully