וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירג'יל ואן דייק: "אני לחלוטין מרוכז בליגת האומות"

קפטן נבחרת הולנד מוכן למפגש עם אנגליה בחצי הגמר (ה', 21:45, ספורט 1), ראחים סטרלינג: "לא האמנתי שאגיע ל-50 הופעות"

עריכת וידאו: מתן חדד

בפלייר: ההסתבכות החדשה של ניימאר

הולנד ואנגליה ייפגשו מחר בגימראייש (חמישי, 21:45, ספורט 1) בחצי גמר ליגת האומות. נבחרת שלושת האריות, שהגיעה עד לחצי הגמר בגביע העולם בקיץ שעבר ברוסיה, ניצחה את הולנד בסך הכול פעמיים ב-14 המפגשים האחרונים ובמשחקים רשמיים המאזן עומד על שני ניצחונות הולנדיים, שתי תוצאות תיקו וניצחון אנגלי אחד עם 1:4 ביורו 1996. ראחים סטרלינג, שמגיע אחרי עונה נהדרת במנצ'סטר סיטי, ישמש כקפטן בנבחרת אנגליה בהופעה ה-50 שלו במדים הלאומיים.

קפטן הולנד וירג'יל ואן דייק, שמכיר היטב את רוב שחקני אנגליה, אמר לקראת המשחק: "אני לחלוטין במוד של ליגת האומות. זה לא קשה מאוד לעשות את השינוי הזה. התאמנו טוב אתמול, הייתה לנו פגישה ועכשיו אנחנו מרוכזים במשחק מול אנגליה. אני זוכר בעונה שעברה אחרי שהפסדנו בגמר ליגת האלופות הרגשתי רע והייתי מאוכזב מאוד. לא קל לחזור מזה. אני חושב שאם שחקני טוטנהאם ישחקו, הם ינסו להוכיח את עצמם ולנצח. קבלת הפנים שוויינאלדום ואני קיבלנו משאר החברים שלנו בנבחרת הייתה פנטסטית. אנגליה השתפרה מאוד כנבחרת וגם אנחנו. יש לה שחקנים פנטסטיים בכל העמדות, מהירות וגם הגנה טובה".

מאמן הולנד רונאלדו קומאן אמר: "אנגליה מדורגת רביעית בעולם מאיזושהי סיבה. בפעם האחרונה שפגשנו אותם לא שיחקנו טוב ואנגליה הייתה לפנינו מבחינת ההתקדמות שלה. אני חושב שאנחנו קרובים יותר עכשיו ויש לי את כל הביטחון שאנחנו יכולים לנצח אותם".

קשר/חלוץ אנגליה ראחים סטרלינג דיבר על העובדה שהוא צפוי לערוך את ההופעה ה-50 שלו בנבחרת: "גדלתי על צפייה במשחקי נבחרת אנגליה ותמיד חלמתי לשחק בנבחרת, אבל לא האמנתי שאני אגיע ל-50 הופעות. זה הישג גדול בשבילי וזה משהו שאני אוקיר ואזכור לכל חיי וכך גם כולם במשפחה שלי". שחקן מנצ'סטר סיטי התייחס לצמד שכבש בשלב הבתים של ליגת האומות מול ספרד: "זו הייתה נקודת מפנה בשבילי בנבחרת. כמובן שגם להיות חלק בסגל של הנבחרת במונדיאל ולהגיע איתה כל כך רחוק היה בשבילי משמעותי מאוד. היה מאכזב להפסיד בחצי הגמר, אבל זה חלק מעקומת הלמידה".

וירג'יל ואן דייק קפטן נבחרת הולנד. רויטרס
יפגוש הרבה שחקנים שהוא מכיר היטב. ואן דייק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully