וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ניתן יהיה להעפיל למונדיאל 2022 דרך טורניר ליגת האומות

באופ"א עובדים על פורמט במסגרתו טורניר ליגת האומות הבא, שייערך בסוף 2020, יוכל להוביל לפלייאוף שממנו עולים למונדיאל בקטאר

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ניימאר מסתבך

מסתמן שלליגת האומות של אופ"א תהיה השפעה לא רק על זהות העולות ליורו הקרוב, אלא גם על זהות הנבחרות שיעפילו למונדיאל 2022 שייערך בקטאר. באופ"א עובדים על פורמט אשר במסגרתו נבחרות יוכלו להעפיל למונדיאל דרך ליגת האומות הבאה, שתתקיים לקראת סוף שנת 2020. החלוקה, כך מעריכים, תראה כך: מתוך 13 נבחרות אירופאיות שיעפילו למונדיאל - 10 יעפילו משלב המוקדמות הרגיל כראשי בתים, ו-12 נבחרות נוספות (10 סגניות הבתים במוקדמות ו-2 נציגות מליגת האומות) יילחמו בפלייאוף על 3 כרטיסים נוספים לקטאר.

רכז התחרויות של אופ"א, ג'ורג'יו מרקטי, אישר את הדברים ואמר: "חלק מהתכנית שלנו היא לשלב את ליגת האומות בפלייאוף המוקדמות של המונדיאל הקרוב. כמובן שנצטרך שלא לפגוע בנבחרות שיסיימו כסגניות בפורמט המוקדמות הרגיל, ולכן אנחנו עובדים כעת על פורמט חדיש". מרקטי, שהעריך שאופ"א תכריז על הפורמט החדש בחודש ספטמבר, החמיא לטורניר ליגת האומות שיצא לדרך בשנה שעברה: "הטורניר הזה חשוב לנו מאוד והוא כבר הצלחה אדירה. יש לכל נבחרת מטרה - עליית דרג וניסיון להימנע מירידת דרג, ועכשיו גם ישוחקו משחקי שלב הגמר בפורטוגל והם מרגשים את כולם". כזכור, שלב הגמר של ליגת האומות ייצא לדרך הערב בפורטוגל ויתמודדו בו הנבחרות שסיימו ראשונות בדרג א' - פורטוגל, שוויץ, הולנד ואנגליה. המנצחת במיני-טורניר תוכרז כמחזיקת ליגת האומות.

לוגו ליגת האומות. רויטרס
הדרך למונדיאל מתחילה כאן. טורניר ליגת האומות של אופ"א/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully