וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנאדולו אפס הציעה לג'וני אובריאנט מיליון יורו לעונה

5.6.2019 / 0:22

לאחר שהמגעים של הצהובים עם הפורוורד הושהו, נכנסה לתמונה סגנית אלופת אירופה. רשם העונה 10.6 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע ביורוליג

one

בווידאו: תקציר הדרבי התל אביבי האחרון

מכבי תל אביב עלולה לאבד את ג'וני אובריאנט לטובת אנאדולו אפס. הצהובים היו קרובים מאוד להאריך את חוזהו של הפורוורד לפני שהחליטו לעכב את המהלך לאחר שיחות בין הצוות המקצועי להנהלה, וכעת הם יצטרכו להתמודד עם הצעה של מיליון יורו שהגישה קבוצת הפאר הטורקית לשחקן ונציגיו, אם בסופו של דבר ירצו לנסות ולהשאירו.

אובריאנט (26, 2.06 מ') הגיע למכבי תל אביב בקיץ שעבר אחרי שלא מיצה את הפוטנציאל הטמון בו במהלך ארבע עונות בהן שיחק ב-NBA ובליגת הפיתוח. בשורות הצהובים סיפק כמה משחקים מצוינים, כולל הצגה עם 32 נקודות נגד מילאנו, אבל בהרבה מאוד משחקים אחרים הלך לאיבוד וסיים את עונת היורוליג הראשונה שלו כשהוא רושם 10.6 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. בליגת העל מספריו היו עוד פחות טובים - 10.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע, ב-17.8 דקות לערב.

אם אכן יעזוב, אובריאנט ככל הנראה יצטרף לג'רמי פארגו, מייקל רול וייתכן שגם דיאנדרה קיין, שלא נמצאים בשלב הזה בתוכניות. מי שכבר חתומים לעונה הבאה הם סקוטי ווילבקין, ג'ון דיברתולומאו, יובל זוסמן ודני אבדיה. האופציה על אנג'לו קלויארו תמומש לעונה הבאה ואילו טאריק בלאק וג'ייק כהן צפויים לחתום גם כן לעונה נוספת.

ג'וני אובריאנט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יעזוב אחרי הפיינל פור? אובריאנט/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully