וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם דיוויד בלאט יביא הצעה ממילאנו, אולימפיאקוס לא תהיה יותר מדי עצובה"

מועמדותו של הישראלי עשויה להתחזק אם יצליחו האיטלקים למנות כמנהל מקצועי את מאוריציו ג'רארדיני, איתו שיתף פעולה בבנטון

one

בווידאו: תקציר הדרבי התל אביבי האחרון

בתקשורת האיטלקית נטען כי סימונה פיאניג'אני צפוי לשלם את מחיר הכישלון של מילאנו העונה ולסיים את תפקידו במועדון. החלום הרטוב של קבוצת הפאר האיטלקית הוא למנות את הג'נרל מנג'ר של פנרבחצ'ה מאוריציו ג'רארדיני כמנהל המקצועי החדש ותחתיו לצרף את אטורה מסינה, אולם ספק אם עוזר מאמן סן אנטוניו יסכים ישוב לכדורסל האירופי.

על כן, שני המועמדים הריאליים יותר להיכנס לנעליו של פיאניג'אני הם צ'אבי פסקוואל ודיוויד בלאט, ובעוד הראשון עדיין לא מצא קבוצה לעונה הבאה ונחשב לאופציה נוחה יותר מבחינה חוזית, גם מאמן מכבי תל אביב לשעבר חזק בתמונה."בלאט כבר התקדם באולימפיאקוס", נכתב ביוון, "הוא מצא שחקנים והתחיל בהכנות לעונה הבאה, אבל זה לא אומר דבר. אם ימצא עבודה אחרת, הוא יודיע לאולימפיאקוס והם לא יהיו יותר מדי עצובים. המאמן בן ה-60 לא יעזוב מבלי שיש לו משהו בידיים, וכרגע, כל הצדדים שומרים על טונים נמוכים".

אם ג'רארדיני אכן יגיע, מועמדותו של בלאט צפויה להתחזק עוד יותר. האיטלקי היה זה שמינה אותו למאמן בנטון טרוויזו אי שם ב-2005, ודאג להחמיא לו לא פעם גם כשדרכיהם נפרדו. "אני חושב שדיוויד מאמן נהדר ואיש נפלא עוד יותר", אמר בראיון לוואלה! ספורט ב-2017. "ה-NBA היא ליגה שיכולה להיות בלתי צפויה לפעמים, אבל דיוויד בהחלט הוכיח שיש לו יכולות וכישרון לאמן ברמות הגבוהות ביותר. הוא עשה את זה גם באירופה. המשך הקריירה שלו ב-NBA תלוי בעיקר בו. יש לו ביקוש בכל שוק, אני חושב שהוא אחד המוחות הנהדרים ביותר שיש בכדורסל. הוא חווה הרבה והיה בטופ גם באירופה וגם ב-NBA. יש לי קשר מיוחד עם דיוויד ותמיד עקבתי אחרי הקריירה שלו. יש לנו יחסים חמים מאז בנטון, אני תמיד מנסה לדחוף אותו ולעזור לו".

עזיבה של הישראלי את פיראוס ככל הנראה תביא את אולימפיאקוס להחליפו בשם חדש-ישן, יורגוס ברצקואס, שסייע למועדון לזכות ביורוליג ב-2012/13. ומה בנוגע לעתידה של אולימפיאקוס בזירה המקומית? האדומים ממשיכים לנסות להילחם על מקומם בליגה הראשונה ביוון, אולם נשיא פנאתינייקוס לא מוכן לשמוע מזה. "אם ישאירו אותם, לא משנה מדוע, אנחנו נעזוב", הבהיר מאנוס פפאדופולוס.

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס. אתר רשמי, אתר רשמי
לא נעול על אולימפיאקוס, לפי דיווחים. בלאט/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully