וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: דג'וקוביץ' ודומיניק תים ייפגשו בחצי הגמר

קיבלנו חצי גמר עם ארבעת המדורגים הבכירים. דג'וקוביץ' ניצח 5:7, 2:6, 2:6 את זברב, תים גבר 2:6, 4:6, 2:6 על חצ'אנוב

ShutterStock

שלב רבע הגמר של רולאן גארוס מגיע היום (חמישי) לסיומו עם שני משחקים אצל הגברים ושניים אצל הנשים שנדחו מרביעי בשל הגשם. במוקד ינסה המדורג ראשון נובאק דג'וקוביץ' לצלוח את המפגש עם סשה זברב, בעוד אצל הנשים ילדת הפלא אמנדה אניסימובה האמריקאית בת ה-17 הדהימה פעם נוספת וניצחה בקלות את האלופה המכהנת סימונה האלפ בדרך לחצי הגמר, בו תפגוש את אשלי בארטי.

הגרלת חצי הגמר:

נובאק דג'וקוביץ' (1) - דומיניק תים (4)

אמנדה אניסימובה - אשלי בארטי (8)

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
דג'וקוביץ' עם ניצחון נינוח (צילום: אימג'בנק – GettyImages )/GettyImages

גברים

נובאק דג'וקוביץ' (1, סרביה) - סשה זברב (5, גרמניה) 5:7, 2:6, 2:6

כצפוי, המדורג מספר אחת בעולם לא ממש התקשה מול סשה זברב והשלים את העלייה שלו לחצי הגמר אחרי שעתיים ועוד תשע דקות בלבד. דג'וקוביץ' חוזר לחצי גמר רולאן גארוס לראשונה מאז 2016, השנה בה זכה בתואר היחיד שלו בפריס. דווקא במערכה הראשונה זברב היה לא רע ואפילו הגיש למערכה ב-4:5 אחרי שהשיג שבירה ב-4:4, אבל דג'וקוביץ' ממש לא התרגש מזה, שבר בחזרה ולקח את המערכה. בשתי המערכות הבאות זה כבר לא היה כוחות. נולה סיים את המשחק עם 24 ווינרים ו-18 שגיאות לא מחויבות לעומת 35 ווינרים ו-40 שגיאות לא מחויבות של הגרמני, שנפרד בפעם השנייה ברציפות מרולאן גארוס ברבע הגמר.

דומיניק תים (4) - קארן חצ'אנוב (10) 2:6, 4:6, 2:6

האוסטרי המשיך במסלול המהיר והמרשים שלו ברולאן גארוס ונזקק לשעה ועוד 47 דקות בלבד על מנת לנצח את קארן חצ'אנוב, לו זו הייתה ההופעה הראשונה אי פעם ברבע גמר גרנד סלאם. תים ביצע 12 שגיאות לא מחויבות בלבד וחבט 29 ווינרים לעומת 17 ווינרים ו-37 שגיאות לא מחויבות של הרוסי. תים גם שבר את ההגשות של יריבו חמש פעמים ולא התמודד אפילו עם נקודת שבירה אחת נגדו לאורך כל המשחק. זו השנה הרביעית ברציפות שתים, שבשנה שעברה נעצר בגמר על ידי רפאל נדאל, מגיע לחצי הגמר בפריס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
חצי גמר רביעי ברציפות בפריס. תים (צילום: רויטרס)/רויטרס

נשים

סימונה האלפ (3) - אמנדה אניסימובה 6:2, 6:4

וואו, איזה סיפור. הסינדרלה הגדולה של הטורניר, אמריקאית בת 17 בלבד, ניצחה בקלילות את אלופת השנה שעברה והעפילה לחצי הגמר. אחרי שהפתיעה והגיעה לשמינית הגמר באוסטרליה, נראה שאניסימובה מוכיחה שזה לא היה מקרי עם הצהרת כוונות רצינית בדמות הדחת האלופה המכהנת. מבחינת האלפ, המערכה הראשונה הייתה פשוט מביכה: היא הפסידה 6:2 אחרי פחות מחצי שעה, ובשנייה מצאה עצמה בפיגור 3:0 אחרי פחות מעשר דקות. היא התעשתה, שברה את אניסימובה וחזרה כבר ל-4:4, אבל האמריקאית הצעירה הוכיחה אופי והשלימה 4:6 בדרך להישג אדיר מבחינתה.

אשלי בארטי (8) - מדיסון קיז (14) 3:6, 5:7

האוסטרלית שמעולם לא הגיעה לחצי גמר גרנד סלאם עשתה זאת, ועל הדרך נקמה ביריבה שהדיחה אותה ב-2017 במה שהיה המפגש היחיד בינהן על חימר עד כה. בארטי הייתה נהדרת במערכה הראשונה וניצחה אחרי פחות מחצי שעה 3:6, בשנייה קיז נלחמה אבל בארטי הייתה פשוט טובה יותר ועלתה לחצי הגמר.

אמנדה אניסימובה. רויטרס
ילדת הפלא ממשיכה להדהים את כולם. אמנדה אניסימובה (צילום: רויטרס)/רויטרס
אמנדה אניסימובה. רויטרס
איזה כישרון. אמנדה אניסימובה (צילום: רויטרס)/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully