וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל - שוויץ: ז'ואאו פליקס עשוי לפתוח לצד כריסטיאנו רונאלדו

שלב הגמר של ליגת האומות ייפתח עם חצי הגמר הראשון (ד', 21:45, ספ' 5). היהלום בן ה-19 יערוך הופעת בכורה מול הקהל הביתי?

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סערת ניימאר

טורניר הגמר הראשון אי פעם של ליגת האומות ייצא לדרך מחר (רביעי, 21:45, ערוץ הספורט) עם המארחת פורטוגל, שתפגוש בחצי הגמר הראשון את שוויץ באצטדיון דרגאו שבפורטו. בחצי הגמר השני, שייערך בחמישי בגימראייש, ישחקו הולנד ואנגליה. כזכור, מדובר בארבע הקבוצות שסיימו ראשונות בבתים שלהן במסגרת דרג א' של ליגת האומות, טורניר שהסתיים בנובמבר 2018. הטורניר נערך בפורטוגל, ומשחק הגמר בו תוכתר מחזיקת ליגת האומות 2019 ייערך ביום ראשון (כמו גם משחק ניחומים בין מפסידות חצי הגמר על המקום השלישי).

פורטוגל, אלופת אירופה, שהוכרזה רשמית כמארחת הטורניר בנובמבר 2018, תקווה להוסיף לארונה תואר שני. היא מגיעה לטורניר הביתי עם סגל מלא שכולל את כל הכוכבים דוגמת כריסטיאנו רונאלדו (שקיבל מנוחה ולא השתתף באף משחק במסגרת שלב הבתים של ליגת האומות), ברנרדו סילבה, פפה, והיהלום בן ה-19 מבנפיקה ז'ואאו פליקס, שעשוי לערוך הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת. בתקשורת הפורטוגלית אף מעריכים כי הוא יפתח לצידו של כריסטיאנו רונאלדו בהתקפה. המאמן פרננדו סנטוס יחסר את קשר פורטו דנילו, שהורחק במשחק ליגת האומות האחרון נגד פולין ונכלל בסגל למרות שלא יכול לשחק במשחק הראשון.

שחקני נבחרת פורטוגל ז'ואאו פליקס, כריסטיאנו רונאלדו. AP
בפורטוגל מתרגשים משיתוף הפעולה האפשרי ביניהם. ז'ואאו פליקס וכריסטיאנו רונאלדו באימון/AP

קשר ארסנל וקפטן נבחרת שוויץ, גרניט ג'אקה, נשאל תחילה במסיבת העיתונאים האם הוא התאושש מהתבוסה 4:1 לצ'לסי בגמר הליגה האירופית וענה: "זה מאחוריי. כרגע אנחנו מרוכזים בליגת האומות ואנחנו רוצים לזכות בטורניר הזה. אנחנו נמצאים כאן עם שלוש נבחרות מצוינות ואיכותיות, אנחנו יודעים שאנחנו לא פחות טובים מהן וזה הזמן להוכיח את זה. נעשה היסטוריה אם נהפוך לנבחרת הראשונה שזוכה בליגת האומות, ולשם אנחנו מכוונים". בריל אמבולו פצוע ולא יהיה בסגל, ג'רדאן שאקירי בספק בשל פציעה קלה.

הקבוצות נפגשו בפעם האחרונה באוקטובר 2017, אז זה קרה באצטדיון האור בליסבון במוקדמות מונדיאל 2018. פורטוגל ניצחה 0:2 ולמעשה הבטיחה את מקומה באותו מונדיאל. שוויץ ניצחה באותה תוצאה במשחק הראשון בין הקבוצות בקמפיין המוקדמות, ואחרי שהפתיעה והקדימה את בלגיה בדרך לראשות הבית בליגת האומות, היא תנסה להוכיח שיש לה מה להציע גם מול הנבחרות הבכירות של אירופה.

שחקן נבחרת שוויץ ג'רדאן שאקירי. GettyImages
בספק לחצי הגמר. ג'רדאן שאקירי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully