וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישאר ביוון או יחזור לישראל? עתידו של עומרי אלטמן בפנאתינייקוס מעורפל

4.6.2019 / 17:20

הקשר הישראלי מחזיק בחוזה לעונה הבאה ביוון, אבל מועדון הפאר מאתונה עלול להוריד פרופיל בשל בעיות כלכליות קשות והדבר עשוי להשפיע על החלטת השחקן על עתידו. הקבוצות הישראליות הבכירות כבר במעקב

ההתאחדות לכדורגל

בווידאו: נבחרת ישראל מתאמנת

הקבוצות הבכירות בארץ עוקבות אחר עתידו של עומרי אלטמן שמחזיק בחוזה לעונה הבאה בפנאתינייקוס, אבל עדיין לא ברור האם הוא יישאר באתונה. בעלי פנאתינייקוס שוקל את עתידו במועדון לאור מה שעבר העונה עם האוהדים ובעקבות בעיות אחרות, ביניהן כלכליות, שהיו במועדון ושבעטיין הופחתו לקבוצה נקודות והיא סיימה בלי כרטיס לאירופה. אלטמן הוא בין חמשת השחקנים המשתכרים הגבוהים בקבוצה, ולאור אי הבהירות בנוגע לעתידו של הבעלים, לא ברור איזו קבוצה תיבנה ואיזה סגל שחקנים יתקבץ. אלטמן כאמור מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה והוא יכול להישאר, אך לאור המצב הקיים ובעקבות הערפל הגדול באשר לעתיד המועדון, לא בטוח שהוא יהיה חלק מהקבוצה בעונה הבאה.

אף שיש בו עניין רב מצד קבוצות הצמרת בישראל, לא מן הנמנע שהתחנה הבאה של השחקן תהיה שוב קבוצה אירופאית. כזכור לאלטמן רומן עם מועדונים בחו"ל כבר מגיל מאוד צעיר. עוד כשהיה שחקן נוער, הצטרף לפולהאם ושיחק במשך תקופה בלונדון לפני שחזר למכבי תל אביב. גם בפנאתינייקוס, על אף שעבר פציעה קשה, לא הרים הקשר ידיים ונשאר באתונה, מה שמלמד שלא תהיה לו בעיה להמשיך ולשחק באירופה.

שחקן פנאתינייקוס עומרי אלטמן. אינסטגרם רשמי עומרי אלטמן, צילום מסך
עבר עונה לא פשוטה. עומרי אלטמן/צילום מסך, אינסטגרם רשמי עומרי אלטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully