וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד רכש מהלאומית: הפועל באר שבע החתימה את גל לוי לשלוש שנים

4.6.2019 / 12:35

אחרי נאור סבג, הקבוצה עם רכש שני מליגת המשנה. הקשר בן ה-25, שהצטיין אשתקד בהפועל פתח תקוה, אמר אחרי החתימה: "מקווה שנגשים חלומות יחד"

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: מתן חדד

החתמה שנייה להפועל באר שבע: הקבוצה הודיעה היום (שלישי) על צירופו של גל לוי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל פתח תקוה. הקשר בן ה-25 חתם לשלוש שנים.

"אני שמח לחתום בהפועל באר שבע, מקווה שביחד נגשים חלומות ונשמח את האוהדים של הקבוצה", אמר לוי לאחר החתימה. כאמור, מדובר בהחתמה שנייה של הקבוצה של ברק בכר הקיץ, וגם היא מגיעה מהליגה הלאומית. השחקן הראשון שהצטרף בפגרה היה נאור סבג מסקציה נס ציונה.

לוי בן ה-25 רשם העונה 39 הופעות במדי הפועל פתח תקוה וכבש 12 שערים בכל המסגרות. הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון ובמהלך השנים שיחק גם במכבי פתח תקוה והפועל רמת גן.

שלשום הודיעה באר שבע לשיר צדק, עדן בן בסט, דור אלו ובן תורג'מן שהם לא בתכניות לעונה הקרובה ולכן הם מתבקשים למצוא לעצמם קבוצה אחרת. לאלו יש חוזה לעוד שלוש עונות בבירת הנגב ונמסר לו שהקבוצה רוצה שהוא ייצא לעונת השאלה על מנת לשחק באופן קבוע, כאשר בסיומה הוא יחזור לשורות המועדון.

לגבי צדק, בן בסט ותורג'מן, לשלושה נמסר על ידי המנכ"ל אסי רחמים כי המועדון יעמוד בהתחייבויות הכספיות מולם, אבל הם לא בתכניות של המאמן ברק בכר, כך שלשני הצדדים עדיף שהם ימצאו קבוצות אחרות.

גל לוי שחקן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת. אתר רשמי
ממלאבס לבירת הנגב. גל לוי/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully