וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ביברס נאתכו הוצע לגלאטסראיי, ששוקלת ברצינות להחתימו

אלופת טורקיה מחפשת שחקן חופשי שיעבה את הקישור האחורי, ומועמדותו של הישראלי נבחנת ברצינות. גם יבגני שאחוב שמועמד למכבי תל אביב הוצע

ההתאחדות לכדורגל

לאן מועדות פניו של ביברס נאתכו? קשר נבחרת ישראל סיים את דרכו באולימפיאקוס ומחפש קבוצה חדשה. על פי התקשורת היוונית, הקבוצה הבאה עשויה להיות אלופת טורקיה בשנתיים האחרונות גלאטסראיי. ביוון דווח הבוקר (שלישי) שנאתכו הוצע לקבוצה, ושהיא בוחנת את מועמדותו ברצינות.

זו לא הפעם הראשונה ששמו של נאתכו נקשר במעבר למועדון הפאר הטורקי. הוא היה מועמד להצטרף לקבוצה בקיץ 2013 והן ב-2015, וכעת שוב עומד על הפרק.

נאתכו בן ה-31 היה חתום שחזר ליוון אשתקד אחרי ארבע עונות במדי צסק"א מוסקבה, רשם 20 משחקים במדי אולימפיאקוס, מתוכם פתח בהרכב בשישה בלבד, וכבש שער בודד - שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן שקבע 1:2 על אסטרס טריפוליס. הוא היה חתום לעונה נוספת באולימפיאקוס, אולם החוזה הותר בהסכמה הדדית.

כך או כך, על המשבצת הפנויה בגלאטסראיי מתחרה נאתכו עם קשר אחר עם קשר ישראלי, ייבגני שאחוב. שאחוב, בנו של שחקן העבר ששיחק במכבי פתח תקוה בשנות ה-90 המוקדמות ולאחר מכן שימש עוזר מאמן מכבי יפו ומכבי נתניה, נמצא בין היתר גם על הכוונת של מכבי תל אביב.

עוד בנושא

ליגיונרים: דיא סבע כבש ובישל ב-2:2 של גוואנגז'ו R&F מול הביי
מנור סולומון פתח ובישל בניצחון של שחטאר דונייצק במחזור הסיום
למרות ההצעות מישראל: אלמוג כהן נוטה להישאר בגרמניה

ביברס נאתכו שחקן אולימפיאקוס מול ולדימיר שפלייב שחקן דינמו קייב. רויטרס
הפעם המגעים עם גלאטסראיי יבשילו? ביברס נאתכו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully