וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי: סנט לואיס השוותה את סדרת הגמר ל-2:2

הדרמה בשיאה: הבלוז התאוששו מהתבוסה במשחק 3 עם ניצחון ביתי 2:4, ריאן אוריילי הוביל עם צמד

ריאן אוריילי סנט לואיס בלוז. AP
איזו תגובה של סנט לואיס. אוריילי חוגג/AP

סנט לואיס הצליחה להשוות הלילה (בין שני לשלישי) פעם נוספת את סדרת הגמר של הסטנלי קאפ, עם ניצחון ביתי 2:4 על בוסטון. אחרי ארבעה משחקים, הסדרה נמצאת במצב של 2:2 ותחזור כעת לבוסטון, שם הברוינס יארחו את משחק 5 בלילה שבין חמישי לשישי. משחק 6 ייערך בסנט לואיס בלילה שבין ראשון לשני ואם יהיה צורך במשחק 7, בוסטון תארח אותו בלילה שבין רביעי לחמישי, בשבוע הבא.

אחרי התבוסה הביתית המביכה 7:2 במשחק 3 הביתי לפני יומיים, הפעם הפתיחה של הבלוז הייתה חלומית וכבר אחרי 43 שניות זאק סנפורד, שגדל בפרברי בוסטון, בישל לריאן אוריילי את שער היתרון. 13:14 דקות מפתיחת המשחק הצליח צ'רלי קויל להשוות, אבל קצת יותר משתי דקות לאחר מכן, ולדימיר טראשנקו, בשערו השלישי בסדרה, החזיר לסנט לואיס את היתרון וקבע 1:2 למארחים בסיום 20 הדקות הראשונות.

ברנדון קרלו, בשער הפלייאוף הראשון בקריירה שלו, קבע שוויון שני במשחק, חמש דקות חצי לסוף השליש השני, שהסתיים ב-2:2. סנט לואיס ידעה שהיא חייבת לתקוף, הלכה קדימה ושיחקה טוב יותר עד שבסופו של דבר באה על שכרה, כאשר אוריליי הקדים את כולם לריבאונד שניתז מהשוער האורח טוקה ראסק וכבש, 9:22 לסיום, את שערו השני במשחק. בוסטון ניסתה לחזור פעם נוספת, אבל הפעם זה לא עבד ודקה וחצי לסיום, אחרי שראסק ירד לספסל, בריידן שן הכריע סופית מול שער ריק והבלוז חגגו ניצחון ביתי בגמר הסטנלי קאפ, לראשונה בתולדותיהם, אחרי שבעה הפסדים.

  • עוד באותו נושא:
  • nhl

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully