וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אדלי רוטשמן נבחר במקום הראשון בדראפט

בולטימור לקחה כצפוי את התופס שהוביל את אורגון סטייט לזכייה באליפות אשתקד וסיפק מספרים פנטסטיים. בובי וויט ג'וניור, בנו של מגיש העבר, נבחר במקום השני

אדלי רוטשמן אורגון סטייט בייברס. AP
היה בלתי עציר בקולג'. רוטשמן/AP

אדלי רוטשמן נבחר הלילה (בין שני לשלישי) על ידי בולטימור אוריולס במקום הראשון של דראפט ה-MLB.

רוטשמן הוא התופס הראשון שנבחר במקום הגבוה ביותר בדראפט מאז ג'ו מאוור ב-2001 והוא הפך לבחירה מספר 1 השנייה בתולדות האוריולס, אחרי בן מקדונלד ב-1989.

בתור סוויץ' היטר, רוטשמן בן ה-21, שסיים את עונתו השלישית בקולג', היה בלתי ניתן לעצירה, בעיקר בעונה שעברה אז הוביל את אורגון סטייט לזכייה בוורלד סירייס של המכללות. בעונה שעברה חבט ל-40.8 אחוזים והכניס 83 ריצות. השנה סיפק 41.8 אחוזי חבטה ו-17 הומראנים: "זה מדהים. אני מביט לאחור, לילדות ורואה כמה רחוק הגעתי וזה מיוחד".

במקום השני נבחר, היישר מהתכיון, בובי וויט ג'וניור, בנו של מגיש העבר בובי וויט שנבחר שלישי ב-1985 וניצח 142 משחקים ב-16 עונות בליגה. הבן, שנלקח על ידי קנזס סיטי, משחק בעמדת השורטסטופ.

את העשירייה הראשונה השלימו: אנדרו וון (שיקגו וייט סוקס, בסיס ראשון), ג'יי ג'יי בלדיי (מיאמי, אאוטפילדר), ריילי גרין (דטרויט, אאוטפילד), סי ג'יי אברהמס (סן דייגו, שורטסטופ), ניק לודולו (סינסינטי, מגיש), ג'וש יונג (טקסס, בסיס שלישי), שיי לנגליירס (אטלנטה, תופס) והאנטר בישופ (סן פרנסיסקו, אאוטפילדר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully